ingrid Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Jeg har akkurat fått meg en ny nokia 7250. Så lurte jeg på.. Det er jo vanslig at du kan sku opp lyden eller ned lyden nå¨r du snakker med noen i tlf ? er det ikke ?? Og hvordan skrur jeg nd eller opp lyden på radioen ? Jeg finner det ikke ut ! Kanskje jeg bare r blond, men jeg trenger hjelp !! PLZ Koz ingrid :wink: Lenke til kommentar
Morgan Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Tror det er en knapp på venstre side av telefonen,det er ihvertfall det på Nokia 6610. Mvh Morgan Lenke til kommentar
Mobilguiden Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 ??? Har du TESTET denne? Det er.......eh...AKKURAT det samme! Begynner å tro at du ikke har brukt 7250 engang! Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Ifølge brukerveiledningen så finnes volumknappene på venstre side av telefonen (når du har displayet mot deg og opp). Lenke til kommentar
ingrid Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 prøvde just den knappen til venstre , men det funket ikke det heller Lenke til kommentar
ingrid Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 HAHA.. at jeg ikke kunne se den.. ja den var ikke såååååå lett å finne da, men jeg fant det og fikk det til.. WEeee hehe JA er det noen som vil fortelle meg noe annet som er kult med mobilen nokia 7250 da ? se om det er noe jeg ikke har funnet ut ( helt sikkert ) KOZ ingrid Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Om du snur den, slik at du ser på baksiden, vil kanskje legge merke til et glasslokk. Dette er faktisk et kamera! Man får tilgang på kameraet via hovedmenyen... Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Om du snur den, slik at du ser på baksiden, vil kanskje legge merke til et glasslokk. Dette er faktisk et kamera! Man får tilgang på kameraet via hovedmenyen... Lenke til kommentar
ingrid Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 NÆÆÆææææ.... er det det ??? satan å fet !!! :o Jeg er faen med ikke såååå blond da vettu !!! Men det kunne jo være noe inne på menyen som jeg ikke viste om siden jeg først fikk den i går sorry for at jeg spurte da.. MR ( WISE GUYE ) Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Gratulerer med ny 7250 er en kul mobil Har selv en 3650 og er fornøyd, men tror det er masse du kan gjøre med 7250. Tar jeg ikke feil så er det en Symbian OS40 mobil (rett meg hvis jeg tar feil) og da kan du jo ha en god del programmer og slikt på den som ikke er "bundle" med mobilen. I tillegg kan du få datakabel og overføre bilder og slikt fra PCen til mobilen. Ringetoner også og programmer tror jeg. Lenke til kommentar
mr. fungus Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Nokia 7250 er ikke en Symbian OS mobil... 7250 følger series 40 - opplegget... Lenke til kommentar
e[ca] Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Du kan vel skumlese manualen mens du fikler med telefonen vel? Fin og grei måte å lære seg funksjoner. Tviler på at du finner noe oppsiktsvekkende Har 7250 selv, tok meg 2 min å tråle gjennom menyene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå