Gå til innhold

[Løst]Hva er WavePad?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
WavePad...

Er ikke det et lydredigering/musikk-program? Altså at man kan lage musikk?

Føller det med Vista ? Oo

Jeg har ikke instalert noe musikk redigerings program elr noe :S

Eneste jeg vet at jeg har hadd det hele tiden og at jeg ikke har en ekte Vista verson, selv om jeg kjøpte alt på Elkjøp :S

Lenke til kommentar
google viste utrolig nok hva WavePad er...

info om WavePad

Vel, før det første er jeg ikke nerd så fatter sikkert ikke en dritt hva som står der x)

For det andre er jeg veldig elendig i engelsk, og har nok med dysleksien min :p

Det end med at jeg må slå opp vær eneste ord neste.. Så derfor skriver jeg slik at andre kan forklare det til meg =)

Lenke til kommentar

info om WavePad

Det følger ikke med Vista siden det ikke er Microsoft som har laget det. Selvfølgelig kan det være andre utviklere som er i samarbeid med Microsoft, men (ikke sikker her) den produsenten er vel ikke i samarbeid med Microsoft i den forstand.

EDIT: Hvis du kjøpte det på elkjøp er det sikkert et merke (ofc) som har lagt til dette programmet for å "selge mer".

Endret av macdour
Lenke til kommentar

NHC samarbeider nok ikke med Microsoft, og det er ihvertfall ikke med noen windows.

Sacho_chan: på siden står det jo avanserte nerde-ting som(oversatt)"lyd-redigerings program", "du kan kopiere, lime inn og klippe ut deler av musikken og legge til effekter som ekko, forsterking og støy-reduksjon", skjønner godt at ikke-nerder ikke skjønner slikt :grin:

at du ikke er stødig i engelsk er greit nok :)

du sier du ikke har original vista? er ofte med demo-versjoner av diverse programmer på pc`r du kjøper over disk(eller andre steder), eller så var dette med da du lastet ned vista.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

info om WavePad

Det følger ikke med Vista siden det ikke er Microsoft som har laget det. Selvfølgelig kan det være andre utviklere som er i samarbeid med Microsoft, men (ikke sikker her) den produsenten er vel ikke i samarbeid med Microsoft i den forstand.

EDIT: Hvis du kjøpte det på elkjøp er det sikkert et merke (ofc) som har lagt til dette programmet for å "selge mer".

Ahaa.. Takk ^^

Lenke til kommentar
NHC samarbeider nok ikke med Microsoft, og det er ihvertfall ikke med noen windows.

Sacho_chan: på siden står det jo avanserte nerde-ting som(oversatt)"lyd-redigerings program", "du kan kopiere, lime inn og klippe ut deler av musikken og legge til effekter som ekko, forsterking og støy-reduksjon", skjønner godt at ikke-nerder ikke skjønner slikt :grin:

at du ikke er stødig i engelsk er greit nok :)

du sier du ikke har original vista? er ofte med demo-versjoner av diverse programmer på pc`r du kjøper over disk(eller andre steder), eller så var dette med da du lastet ned vista.

Takk takk, nå forstår jeg :D

Da jeg kjøpte pc'n følte det med en vista cd med koder og alt sånn der. Men så var pc'n min på reprasjon en gang pga hovedkortet røk, tror jeg det var. Så satte de opp Biosen, men skjermkorte takkla det ikke så det ble ødelat. Måtte sende inn pcn på reprasjon 1 mnd etter den forje. Da jeg fikk den tilbake (og etter noe mnd) kommer det opp at jeg må aktivere Vista. Greit tenkte jeg, og snudde pcn på hode og skrev inn koden. Men så kom det opp at o og 0 (null) var "ugyldig tegn" så da ble liksom aktiveringskoden min feil :S

Så fikk jeg noen kompiser av meg til å prøve andre koder, men funka ikke det heller. Så nå har jeg sotte i et halvt år med en pc som maser om aktivering, og neders på skriveborde står det at "Denne kompien av windows er ikke ekte" Begynner å lure på om de har selgt meg noe rare greier. Kompisene mine sier at jeg burde ta backup og la dem instalere Vista på nytt, men en backup på min pc vil ta lang tid. Har prøvd en gang, tok meg 1 uke og kom bare igjennom halve pcn xD

post-203773-1257798035.jpg

Endret av Sacho_chan
Lenke til kommentar
det lureste er nok å levere den tilbake og få de til å fikse det ja.

det burde ikke ta mer enn noen timer å ta full backup av pc`n din...

hvordan tok du backup?

Vel garantien er brutt, og typen min har det litt morsomt med pcn min får å gjøre den bedre, så jeg gidder liksom ikke å levere den tilbake nå som det har gått så lang tid. Jeg overlever ^^

Overførte det viktigste til en harddisk xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...