Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

for stor Aldersforskjell ?

Gjest Gutt 18

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt 18

Jeg er en gutt på 17 år, fyller snart 18 år. Jeg har blitt forelska i ei jente som er 14 år. Vi kjenner hverandre veldig godt. gikk mye sammen før, men ikke så mye nå. Snakker mest sammen på msn nå. Hu er utrolig pen, og jeg tror hu liker meg.

Er det forstor aldersforskjell på vårs? Hva syns dere?

Jeg går 2 året på vgs og hun går i 9.klasse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du og hun er lykkelige sammen og dere virkelig beviser det for andre rundt dere, ville ikke jeg ha sagt at aldersforskjellen hadde gjort noe. Mine foreldre har for øvrig fire år mellom seg. Det eneste problemet er vel kanskje at folk kan fatte mistanke. Mistanke om hva skal ikke jeg si. Det kan være alskens.

Lenke til kommentar

Men hvis jeg hadde blitt sammen med henne så hadde jeg ikke hatt sex med henne, for da kunne jeg fort blitt anmeldt. Men det er mange 14 åringer som er på fylla å har sex.

Lenke til kommentar

Alle burde ha som en uskreven regel at du bare ikke sosialiserer med så unge jenter..uansett bare om intensjonene dine er å være venner. En vet aldri hva som kan skje. HOLD DEG UNNA! Finn ei jente over 16. Selv om du ikke har hatt så mye erfaring med jenter enda kan du puste letta ut, det vil du snart få. Du vil se tilbake om en kort stund og takke meg for rådet når du innser at det finnes jenter for deg på din egen alder.

Lenke til kommentar

Jeg har ei annen veninne på 17 år som jeg har gått med noen ganger (Blei kjent i vår) Vi snakker mye sammen på msn. Jeg har søkt jobb der hu jobber, å hu sier hu vil at jeg skal jobbe der. også når hu logga av msn så sa hu natta, sov godt til meg :D

noen tegn på at hu er interessesert?

Lenke til kommentar

Jeg synes det er for stor forskjell. En 18-åring er normalt ferdig utviklet, mens en 14-åring er i en usikker utviklingsfase i livet. En 18-åring vil normalt sett også være ganske mye mer moden enn ei som ganske nettopp har kommet i tenåra. 4 års aldersforskjell er i grunn ikke uvanlig, men på det stadiet i livet blir det på en annen måte. Sannsynligvis vil også andre enn jeg gjøre mine tanker med en slik aldersforskjell. Tror du foreldrene hennes vil ta godt i mot deg? De har full myndighet til å nekte deg kontakt med henne (skyt meg hvis jeg tar feil).

Men dersom du driter i hva jeg, andre og foreldrene hennes (og forsåvidt også dine) sier, og så lenge du overholder norsk lov, er det ingen grunn til å høre på noe annet enn dine og jentas følelser. Men du må vite at du faktisk har et ansvar, for å sørge for at jenta ikke blir med på noe hun senere kan komme til å angre på.

Lenke til kommentar
Jeg har ei annen veninne på 17 år som jeg har gått med noen ganger (Blei kjent i vår) Vi snakker mye sammen på msn. Jeg har søkt jobb der hu jobber, å hu sier hu vil at jeg skal jobbe der. også når hu logga av msn så sa hu natta, sov godt til meg :D

noen tegn på at hu er interessesert?

Stryk det jeg sa om modenhet.. Kjør på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...