Gjest Gutt 18 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg er en gutt på 17 år, fyller snart 18 år. Jeg har blitt forelska i ei jente som er 14 år. Vi kjenner hverandre veldig godt. gikk mye sammen før, men ikke så mye nå. Snakker mest sammen på msn nå. Hu er utrolig pen, og jeg tror hu liker meg. Er det forstor aldersforskjell på vårs? Hva syns dere? Jeg går 2 året på vgs og hun går i 9.klasse Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hvis du og hun er lykkelige sammen og dere virkelig beviser det for andre rundt dere, ville ikke jeg ha sagt at aldersforskjellen hadde gjort noe. Mine foreldre har for øvrig fire år mellom seg. Det eneste problemet er vel kanskje at folk kan fatte mistanke. Mistanke om hva skal ikke jeg si. Det kan være alskens. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) det er for stor aldersforskjell nå.. Vent noen år, det har dere begge godt av. Og det ligger også i grenseland for å faktisk kunne bli dømt for sex med mindreårig om det skulle gå så langt. Endret 9. november 2009 av nbmofo Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg mener at 2 år er akseptabel aldersforskjell i tenårene. Det finnes dog unntak og hvis hun er moden for alderen så kan det være ok. Men det er vanskelig å si ut fra posten din. En fjortiss bør du for all del unngå. Hun kan vri deg om til dritsekken selv om henne har vært en kjerring. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 18 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Men hvis hu spørr om vi skal bli sammen, så tror jeg at jeg hadde svart JA! Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nei og det du har i tankene, Lenke til kommentar
Gjest Gutt 18 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Men hvis jeg hadde blitt sammen med henne så hadde jeg ikke hatt sex med henne, for da kunne jeg fort blitt anmeldt. Men det er mange 14 åringer som er på fylla å har sex. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Men det er mange 14 åringer som er på fylla å har sex. Og så? Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Det er faktisk ikke så mange. Men det er noen få. Endret 10. november 2009 av Eivolele Lenke til kommentar
Kyrk Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Alle burde ha som en uskreven regel at du bare ikke sosialiserer med så unge jenter..uansett bare om intensjonene dine er å være venner. En vet aldri hva som kan skje. HOLD DEG UNNA! Finn ei jente over 16. Selv om du ikke har hatt så mye erfaring med jenter enda kan du puste letta ut, det vil du snart få. Du vil se tilbake om en kort stund og takke meg for rådet når du innser at det finnes jenter for deg på din egen alder. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Her er min regel -> Ikke prøve/drive på med jenter som er under 2 år mindre enn deg ( Jeg er 20, så jeg kan prøve meg på 18åringer, men ikke 17. Skjønner?). Har ikke noe for de som er over meg. Ettersom jeg kan se bort ifra alder hvis hun er veldig pen. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg hadde skamslått deg hadde du på en alder av 18 blitt sammen med min 14 år gamle søster. Real talk. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Hei. Det er litt på kanten for et forhold men igjen hvis hu er veldig moden og du noe barnslig så kanskje. Men en ting er viktig. Du må spørre foreldrene om du får liv å holde på med dattra. Sier de nei så ligg unna men når du spør om lov så viser du ansvar og modenhet. Så kan hende de sier ja. Do that Lenke til kommentar
thrice Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 En 14 åring er ikke moden. Lenke til kommentar
SiMoB Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Creepy rule: [your age]/2 + 7 = [partner minimum age] 18/2 + 7 = 16 Med andre ord, for stor aldersforskjell. Regelen er kanskje noe unøyaktig ved lav alder, but still.. Lenke til kommentar
Gjest Gutt 18 Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg har ei annen veninne på 17 år som jeg har gått med noen ganger (Blei kjent i vår) Vi snakker mye sammen på msn. Jeg har søkt jobb der hu jobber, å hu sier hu vil at jeg skal jobbe der. også når hu logga av msn så sa hu natta, sov godt til meg noen tegn på at hu er interessesert? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Creepy rule: [your age]/2 + 7 = [partner minimum age] Denne fungerer like godt begge veier? Eller? Vil tro at tendensen er slik at gutter finner seg jenter som er et par år yngre. Merk: Tendens! Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg synes det er for stor forskjell. En 18-åring er normalt ferdig utviklet, mens en 14-åring er i en usikker utviklingsfase i livet. En 18-åring vil normalt sett også være ganske mye mer moden enn ei som ganske nettopp har kommet i tenåra. 4 års aldersforskjell er i grunn ikke uvanlig, men på det stadiet i livet blir det på en annen måte. Sannsynligvis vil også andre enn jeg gjøre mine tanker med en slik aldersforskjell. Tror du foreldrene hennes vil ta godt i mot deg? De har full myndighet til å nekte deg kontakt med henne (skyt meg hvis jeg tar feil). Men dersom du driter i hva jeg, andre og foreldrene hennes (og forsåvidt også dine) sier, og så lenge du overholder norsk lov, er det ingen grunn til å høre på noe annet enn dine og jentas følelser. Men du må vite at du faktisk har et ansvar, for å sørge for at jenta ikke blir med på noe hun senere kan komme til å angre på. Lenke til kommentar
Mojo Pin Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg har ei annen veninne på 17 år som jeg har gått med noen ganger (Blei kjent i vår) Vi snakker mye sammen på msn. Jeg har søkt jobb der hu jobber, å hu sier hu vil at jeg skal jobbe der. også når hu logga av msn så sa hu natta, sov godt til meg noen tegn på at hu er interessesert? Stryk det jeg sa om modenhet.. Kjør på. Lenke til kommentar
tainez Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg hadde skamslått deg hadde du på en alder av 18 blitt sammen med min 14 år gamle søster. Real talk. wørd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå