tadcomp Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 ...på Norge i Melodi Grand Prix. Synspunkt? Synes egentlig Norges sang var litt fin jeg... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Mesteparten er jo helt for jævlig, spesielt den som vant... Og joda, den Norske var ikke helt dum. Men jeg ser egentlig på fordi det dukker opp noen fine damer der Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Mesteparten er jo helt for sinnsvakt, spesielt den som vant... Og joda, den Norske var ikke helt dum. Men jeg ser egentlig på fordi det dukker opp noen fine damer der Du er avslørt Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 Må i såfall være ingen andre en meg selv som har avslørt noe her Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 ...på Norge i Melodi Grand Prix. Synspunkt? Synes egentlig Norges sang var litt fin jeg... Ganske fornøyd med 4.plass. Er jo tross alt en temmelig useriøs konkurranse. Og svenskene ga oss 12 poeng, som nesten er historisk. Endelig fikk vi noe igjen for alle kronene vi legger igjen i Svinesund Tyrkia imponerte ikke akkurat, og de russerhorene hadde en helt sinnsykt dårlig sang. Og de som var så breiale på forhånd. Null melodi, sto bare og skreik i munnen på hverandre...tragisk Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hvem vant? Åssen gikk det med T.a.t.U? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hvem vant? Åssen gikk det med T.a.t.U? 2.plass elns.. 2. eller 3. tyrkia som tydeligvis vant sugde verre da.. faen så dårlig sang Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hvem vant? Åssen gikk det med T.a.t.U?Tyrkia vant... Topic: Greit med 4 plass Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 tyrkia som tydeligvis vant sugde verre da.. kjøss så dårlig sang Må si meg enig i det ja...synes ingen av sangene på Melodi Grand Prix noen gang har hvert noe bra, det er også minimalt med folk som kan synge Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 tyrkia som tydeligvis vant sugde verre da.. kjøss så dårlig sang Må si meg enig i det ja...synes ingen av sangene på Melodi Grand Prix noen gang har hvert noe bra, det er også minimalt med folk som kan synge Den var ikke fine sangen som vant nei? Btw, hvorfor laget du to poster Gef Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 joho 12 svenskepoeng Og 12 islandspoeng..! Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 T.A.T.U skulle vunnet! hihi... Da hadde det blitt opprør i hallen, og T.A.T.U hadde vert to hoder mindre Alle bua når det fikk 8-10-12 poeng Når det fikk 1-2 jubla de Norge sin var jo ganske bra i forhold til de andre. Synes kvaliteten på GP ikke akkurat er Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 tatu sang .... OMFG!! SPYY" værste sangen jeg har hørt .. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Tatu stinka ja. Tyrkias sang var plagiat av "kiss kiss" Når det gjelder damene så var Island og Belgia ganske bra... Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 at tyrkia vant skjønner jeg ikke. sangen deres sugde jo. Russland fikk nok bare stemmer pga musikkvidoene til TATU. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Men jeg ser egentlig på fordi det dukker opp noen fine damer der jeg switsja innom NRK og så Irland de damene i bakgrunnen var bra Lenke til kommentar
Beanie Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Norges sang var bra fordi den er ekte og ærlig.. Ikke noe overfladisk tull om "venner for alltid" tekst.. Overrasket over at sverrige ga oss 12 poeng.. Men alt i alt må en være fornøyd med en 4.plass,- etter Tor Endressen sin contribution med a fat 0 point! Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 joho 12 svenskepoeng Og 12 islandspoeng..! Du glemte 12 irskepoeng.... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Melodi Gran Prix kan beskrives med ét ord: Tragisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå