Faktum1 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hei! Fikk plutselig vite at jeg ikke har godt nok vitemål etter at jeg har bestått eksamene som jeg skal ha i slutten av November/starten av Desember. Saken er at jeg hadde et friår på skole i USA før andre året. Kom tilbake og gjorde 2 og 3 året på VGS etter det. Når jeg kom tilbake spurte jeg rådgiveren min gjentatte ganger om jeg måtte ta opp Geografi og Samfunnsfag, men svaret var alltid nei. Man skal jo stole på rådgiveren sin? Nå rett før jeg endelig hadde gleda meg til å bli ferdig med VGS så får jeg beskjed om at jeg må ta opp igjen to fag til våren og at jeg har tatt for mange av noen fag, men altfor lite av de riktige. Akkurat det neste halvåret hadde jeg planlagt å fokusere på jobbing, men nå ser det ut som om jeg må lese enda mer skole derav mindre inntekter. Er det mulig å få økonomisk kompensasjon for det her? Eller hasteoppmelde meg til eksamen nå i høst? Føler det er veldig dårlig av skolen min. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Man skal jo stole på rådgiveren sin? Det burde være slik, men rådgivere på ungdomsskoler og videregående skoler viser gjerne gang på gang at de ikke har peiling på hva de snakker om ... Endret 9. november 2009 av Henrik B Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå