CFM Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Tok dette bildet da jeg var på solastranda i ettermiddag. Ble litt fine farger synes jeg, men kanskje ikke verdens mest spennende motiv EOS 30D 26mm f/8 3.2sek ISO 100 Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg likte det selv om jeg kanskje synes at horisonten var litt langt nede.. Liker at det ser enkelt og ryddig ut.. Kanskje du også kunne dratt mer farger ut av solnedgangen? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Lurer på om jeg hadde likt dette bedre i 1x1 format med litt mindre himmel og litt mer siv i midten... Mindre panorama. Endret 9. november 2009 av Inc Lenke til kommentar
CFM Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Skal vi se.. Noe slikt? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Skal vi se.. Noe slikt? Nesten, helt firkantet er 1x1 Og enda litt nærmere gresset? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Skal vi se.. Noe slikt? Nix. Jeg synes originalen var kjempebra. På den crop'ede utgaven ble gresset litt for påtrengende. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Orginalen funker for meg. Ryddig og stramt komponert. Horisonten var langt nede i bildet, og det er mye himmel, men jeg liker det. Jeg føler en trang til å bryte meg gjennom sivet her, og ut i det fri. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Du kunne også ha prøvd å gått litt lenger ned for å bare få sivet og himmelen i bakgrunnen. Da hadde det blitt veldig enkelt, men jeg tror det ville ha vært verdt et forsøk! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Solastranda og omegn er fantastisk som location. Prøver å fotografere så ofte jeg kan der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå