Gå til innhold

Spotifykaféen - generell chitchat rundt Spotify og online musikktjenester.

WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så det nå, en eller annen idiot som slettet alle låtene. Har lagt på noen låter du kan bruke. Men bruker ikke spotify lengre, grooveshark is my cup of tea now.

Tok meg friheten til å legge på en håndfull låter selv også.

Kommer nok flere fra mitt hold etter hvert.

Endret av GnoMiz
Lenke til kommentar
Spotify er genialt, brukt det snart ett år nå.

Bare synd de har blitt så hissige på reklamen.

Syns også det mangler en del essensielt, som Pink Floyd, Led Zeppelin ol. Mangler også en del house.

Btw noen som har noen gode house spillelister?

Da kan man kjøpe premium, slik jeg har gjort. Det er så absolutt verdt 99 kroner i måneden. Jeg elsker spotify på iPhonen når jeg er ute på tur med hunden. Det gjør det til en fornøyelse!

Ellers kom jeg over denne spillelisten for en stund siden, og fant i hvertfall mange godbiter i den.

Hits, hits & hits!

Forresten, noen som har noen spillelister som inneholder mye, eller bare film- spill- og TV-seriemusikk eller lignende?

Lenke til kommentar
Jeg synes Spotify mangler en funksjon som Pandora (:love:) hadde! Muligheten for å skrive inn en artist/sang, så kom den lignende sanger. Så får du muligheten til å like/ikke like sanger og dermed videre utvikles musikken du hører på.

Nå når jeg hører på jobb, så blir det til at jeg finner en artist og lar den stå. Noe som kan bli litt ensformig. Jeg har selvsagt laget mix liste, men den er så variert at den passer litt dårlig nå som jeg sitter med høytalere på kontoret! :D

Da har vi jo Spotibot som fikser slikt for deg :-)

Lenke til kommentar
Spotify er genialt, brukt det snart ett år nå.

Bare synd de har blitt så hissige på reklamen.

Syns også det mangler en del essensielt, som Pink Floyd, Led Zeppelin ol. Mangler også en del house.

Btw noen som har noen gode house spillelister?

Da kan man kjøpe premium, slik jeg har gjort. Det er så absolutt verdt 99 kroner i måneden. Jeg elsker spotify på iPhonen når jeg er ute på tur med hunden. Det gjør det til en fornøyelse!

Det fungerer altå strålende med spotify over 3G? Vurdere å kjøpe premium av den grunn. Utrolig å ha all den musikken tilgjenglig på telefonen!

Lenke til kommentar
Blir det ikke ganske dyrt mtp. datatrafikk?

Vel, jeg har databonnement som gir meg ubegrenset trafikk. Uansett, så er flere av spillelistene mine lastet ned, så den ikke bruker data når jeg hører på de sangene jeg hører mest på. Dette er i hovedsak pga. det går fortere å laste sangene, enn hvis jeg gjør det over 3G, som jeg opplever som veldig varierende, da det kommer an på hastigheten der jeg er.

Lenke til kommentar
Hei er det folk som har opplevd at Spotify "klikker" og spele reklame 24/7 heilt til man går ut av programmet og inn igjen? Bruttern sin konto klikker etter 3-4 songer så spele den reklame timevis vist den vill :dontgetit:

Spotify failer alltid når jeg kommer til den der jagerpilot-reklamen. Spotify sier noe bullshait om at den er offline, og jeg på terminate programmet og starte det igjen.

Lenke til kommentar

Han har ikkje hat premium konto før, Han låne min no (Som er premium) til eg har funnet ein løsning på det. Prøvd på to forskjelige pc og bruttern sin laptop som er på den andre siden av norge. Det er vertfall ikkje noko med ip som gjer at problemet dukker opp siden eg får samme problemet som han. Prøvd reinstalere men forsatt samme problemet, prøvde ein anna venn sin som ikkje er premium og han har ikkje samme problemet så ligg i dette tilfelle i kontoen. Noen tips kva eg skal gjere?

Edit: Alltid den samme reklamen i begynnelsen så er det random etterpå:

Hey. I'm Jonathan from Spotify..

Endret av Tj-nome
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...