Funkmasterfleksnes Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Syntes låtvalget var mye dårligere enn på spotify, og at det bare lå ute noen sanger fra et album mens mange manglet feks. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Du må trykke på "load additional content" for å få se alt. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Sikkert rart spørsmål, men finnes det noen måte å få spotify til å spille fullstendig random fra hele låtbiblioteket deres? Hvis du søker på "year:1900-2010" så får du opp alle låtene du har tilgang til å spille i din region (Tracks: (5379973)), har du så på random playback er det bare å lene seg tilbake og høre på musikk noen år fremover... Takker så mycket! Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Du må trykke på "load additional content" for å få se alt. Det hjelper ikke stort, vanvittig mye mangler uansett. Det meste som er skjult er dessuten bare en rekke identiske eksemplarer av samme sang. Hva er vitsen? Søkte for eksempel nettopp på bandet Rishloo. Spotify har to album fra dem. Denne siden har to sanger. Den ene av disse er dessuten skjult. Hva skal være vitsen med det? Endret 17. november 2009 av qweac Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Søkte for eksempel nettopp på bandet Rishloo. Spotify har to album fra dem. Denne siden har to sanger. Den ene av disse er dessuten skjult. Hva skal være vitsen med det? Det er fordi biblioteket er brukergenerert. Det vil alltid være noen tullinger der ute som prøver å bidra med å laste opp de to utaggede låtene de lastet ned fra LimeWire. Endret 17. november 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hvordan er det med lovligheten til grooveshark? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 GROOVESHARK! TAKK! Endelig Pink Floyd. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Grooveshark var verkeleg stilig, men er det heilt lovleg? Det verkar på ein måte for godt til å vere sant... Endret 17. november 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Syntes biblioteket hadde såpass dårlig utvalg at jeg holder meg til spotify. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hmm, Med Grooveshark tar det tar lengre tid frå ein prøvar å starte ein song til den faktisk startar enn det gjer i Spotify... Faktisk litt irriterande etter å ha vent seg til at musikken startar instantly. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Bruk playlist eller radiofunksjonen, så blir det instant. Lenke til kommentar
skaalen. Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Fant akkurat en ganske bra playlist, med både gammelt og nytt http://open.spotify.com/user/robsug/playli...X0m0LcKkwoKbK0Y Lenke til kommentar
MarqsK Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Skolen skal ha 70's musikal pg jeg har fått oppdraget med å sette sammen litt musikk som vi skal spille... Kan noen hjelpe meg med noen spillelister? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Spotify er genialt, brukt det snart ett år nå. Bare synd de har blitt så hissige på reklamen. Syns også det mangler en del essensielt, som Pink Floyd, Led Zeppelin ol. Mangler også en del house. Btw noen som har noen gode house spillelister? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Forumets houseliste: http://open.spotify.com/user/eb_veyron/pla...w20Bo3EBlHZPGiG Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Forumets houseliste:http://open.spotify.com/user/eb_veyron/pla...w20Bo3EBlHZPGiG Takk for link, men hos meg er denne spillelisten tom? Ser den er "åpen" er det noe regler for hva som kan legges til? Skjønner jo at det skal være innen for riktig sjanger da. Endret 18. november 2009 av GnoMiz Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Skolen skal ha 70's musikal pg jeg har fått oppdraget med å sette sammen litt musikk som vi skal spille...Kan noen hjelpe meg med noen spillelister? Ta med Black Betty Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Forumets houseliste:http://open.spotify.com/user/eb_veyron/pla...w20Bo3EBlHZPGiG Takk for link, men hos meg er denne spillelisten tom? Ser den er "åpen" er det noe regler for hva som kan legges til? Skjønner jo at det skal være innen for riktig sjanger da. Så det nå, en eller annen idiot som slettet alle låtene. Har lagt på noen låter du kan bruke. Men bruker ikke spotify lengre, grooveshark is my cup of tea now. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Jeg har alltid en privat backup av lister jeg legger public. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Eg au, men det her var snakk om en liste folk fra forumet satte sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå