Gå til innhold

Spotifykaféen - generell chitchat rundt Spotify og online musikktjenester.


WheelMan

Anbefalte innlegg

Veldig einig, Pac-Man. Spotify er heilt fantastisk! Og for min del trur eg nok eg skal klare å overleve reklamen ei stund til, då størsteparten av songane eg høyrer på er >15 minutt lange. Då blir det liksom ikkje like stor mengd som ellers. Men eg går vel lei etter ei stund, eg også... =/

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har en playlist med rock som funker bra til fest? Evt. med på å lage en liste om jeg starter en tråd?

 

Som en erstatning / supplement til pop/trance/dance greiene som ellers blir spilt. Kan nevne noen sanger så dere ser litt hva jeg er på jakt etter:

Bon Jovi - It's my life

Bon Jovi - Livin' on a prayer

Queen - Bohemian Rhapsody (kanskje litt utypisk, men _alle_ kan den)

Dire Straits - Walk of Life

(Endret: flere)

Lynard Skynard - Sweet Home Alabama

 

osv. med litt fengende sanger som de fleste takler å høre på.

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar

I min gjeng går In Flames og Killswitch rett hjem, men det gjelder kanskje ikke alle (spørs på livet på festen, er det bra vil. Kan du spille hvilken som helst musikk bare den ikke går for sakte..)

 

Men Kings of Leon - Sex On Fire, Stone Sour har noe (veldig variert hard-het), Nickelback, The Used, Alter Bridge.

 

Her har du min liste som går både til fest og når jeg dusjer.. _Veldig_ variert musikk :)

Lenke til kommentar

Går igjen mye av det samme i min liste. Det er vel i hovedsak ment til et vors der vi er en 9-12 stykker og det ikke er så viktig at musikken kan danses til.

Vil liksom bare ha noe litt mer rocka og feelgood før man blir tvunget til å høre på det andre på festen. Søkt litt på "rock classics" og sånn og funnet litt nå, men trenger mye mer! :)

Endret av Matsemann
Lenke til kommentar
Sikkert rart spørsmål, men finnes det noen måte å få spotify til å spille fullstendig random fra hele låtbiblioteket deres?

 

Hvis du søker på "year:1900-2010" så får du opp alle låtene du har tilgang til å spille i din region (Tracks: (5379973)), har du så på random playback er det bare å lene seg tilbake og høre på musikk noen år fremover...

Lenke til kommentar
Sikkert rart spørsmål, men finnes det noen måte å få spotify til å spille fullstendig random fra hele låtbiblioteket deres?

 

Hvis du søker på "year:1900-2010" så får du opp alle låtene du har tilgang til å spille i din region (Tracks: (5379973)), har du så på random playback er det bare å lene seg tilbake og høre på musikk noen år fremover...

De har jo en radiofunksjon hvor du kan bestemme tiår og sjangre. Temmelig random der.

Lenke til kommentar
Beklager folkens men har hoppet over spotify/wimp og funnet ett bedre alternativ, spotify vs pandora i ett som samtidig er nettbasert. Kan det bli noe bedre?

 

http://listen.grooveshark.com/

 

Prøv ut og si hva dere synes.

Ps, du finner det meste av all den pensjonistmusikken som acdc/metallica der også.

 

Mye dårligere utvalg enn Spotify ut fra mine søk. Det var dessuten svært mange album som manglet sanger og/eller sangnummer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...