Breidablik Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Veldig einig, Pac-Man. Spotify er heilt fantastisk! Og for min del trur eg nok eg skal klare å overleve reklamen ei stund til, då størsteparten av songane eg høyrer på er >15 minutt lange. Då blir det liksom ikkje like stor mengd som ellers. Men eg går vel lei etter ei stund, eg også... =/ Endret 16. november 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Skiftet til Premium her om dagen og er veldig fornøyd. Var litt skeptisk i starten men tilgang til Spotify Mobile gjør det uten tvil til en god invistering. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Noen som har en playlist med rock som funker bra til fest? Evt. med på å lage en liste om jeg starter en tråd? Som en erstatning / supplement til pop/trance/dance greiene som ellers blir spilt. Kan nevne noen sanger så dere ser litt hva jeg er på jakt etter: Bon Jovi - It's my life Bon Jovi - Livin' on a prayer Queen - Bohemian Rhapsody (kanskje litt utypisk, men _alle_ kan den) Dire Straits - Walk of Life (Endret: flere) Lynard Skynard - Sweet Home Alabama osv. med litt fengende sanger som de fleste takler å høre på. Endret 17. november 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Sikkert rart spørsmål, men finnes det noen måte å få spotify til å spille fullstendig random fra hele låtbiblioteket deres? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 I min gjeng går In Flames og Killswitch rett hjem, men det gjelder kanskje ikke alle (spørs på livet på festen, er det bra vil. Kan du spille hvilken som helst musikk bare den ikke går for sakte..) Men Kings of Leon - Sex On Fire, Stone Sour har noe (veldig variert hard-het), Nickelback, The Used, Alter Bridge. Her har du min liste som går både til fest og når jeg dusjer.. _Veldig_ variert musikk Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Går igjen mye av det samme i min liste. Det er vel i hovedsak ment til et vors der vi er en 9-12 stykker og det ikke er så viktig at musikken kan danses til. Vil liksom bare ha noe litt mer rocka og feelgood før man blir tvunget til å høre på det andre på festen. Søkt litt på "rock classics" og sånn og funnet litt nå, men trenger mye mer! Endret 17. november 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Bon Jovi - It's my lifeBon Jovi - Livin' on a prayer Om du først skal ha Bon Jovi, så er "Keep The Faith" et godt valg. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Sikkert rart spørsmål, men finnes det noen måte å få spotify til å spille fullstendig random fra hele låtbiblioteket deres? Hvis du søker på "year:1900-2010" så får du opp alle låtene du har tilgang til å spille i din region (Tracks: (5379973)), har du så på random playback er det bare å lene seg tilbake og høre på musikk noen år fremover... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Sikkert rart spørsmål, men finnes det noen måte å få spotify til å spille fullstendig random fra hele låtbiblioteket deres? Hvis du søker på "year:1900-2010" så får du opp alle låtene du har tilgang til å spille i din region (Tracks: (5379973)), har du så på random playback er det bare å lene seg tilbake og høre på musikk noen år fremover... De har jo en radiofunksjon hvor du kan bestemme tiår og sjangre. Temmelig random der. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Beklager folkens men har hoppet over spotify/wimp og funnet ett bedre alternativ, spotify vs pandora i ett som samtidig er nettbasert. Kan det bli noe bedre? http://listen.grooveshark.com/ Prøv ut og si hva dere synes. Ps, du finner det meste av all den pensjonistmusikken som acdc/metallica der også. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det var fett. Og noen raske søk indikerer et mye bedre utvalg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Men hvor lenge tar det før de fjerner seg derifra da? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Tydeligvis har de fått lov, les på wikipedia. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ja, sjekket Wikipedia isted. Men Spotify har også avtaler med en del av disse plateselskapene der artister mangler, men artistene har selv valgt å ikke være tilgjengelig. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Det der var søste saker - skal absolutt testes nøye. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ja, sjekket Wikipedia isted. Men Spotify har også avtaler med en del av disse plateselskapene der artister mangler, men artistene har selv valgt å ikke være tilgjengelig. Plateselskap schlateselskap. Det jeg liker er at Grooveshark ser ut til være mye bedre enn Spotify på musikk fra indie labels. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 De har Miley Cyrus Eneste jeg ser jeg savner er poularity-rangering. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Eneste jeg ser jeg savner er poularity-rangering. "Sort by Popularity"? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Eneste jeg ser jeg savner er poularity-rangering. "Sort by Popularity"? Tror han mener sånne stjerner som i iTunes etc. Edit: Egen rangering. Endret 17. november 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Beklager folkens men har hoppet over spotify/wimp og funnet ett bedre alternativ, spotify vs pandora i ett som samtidig er nettbasert. Kan det bli noe bedre? http://listen.grooveshark.com/ Prøv ut og si hva dere synes. Ps, du finner det meste av all den pensjonistmusikken som acdc/metallica der også. Mye dårligere utvalg enn Spotify ut fra mine søk. Det var dessuten svært mange album som manglet sanger og/eller sangnummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå