WheelMan Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Nå hagler det inn med invites. 11 stk lagt til i førsteposten - 12 totalt Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Spotify er genialt men etter 3 dager måtte eg kjøpe premium orka ikkje reklamen :=) Men att bruttern og muttern skal bruke kontoen min er plagsomt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Sitter å hører igjennom den nye DumDum Boys plata nå Er ganske god til spor 3 ihvertfall Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Noen som vet hvordan man får rangert sangene i spillelista etter når du har lagt dem til? Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Men att bruttern og muttern skal bruke kontoen min er plagsomt Få den til å betale for sin egen. Jeg og samboeren har hver vår konto nettopp fordi kanskje en sitter i stua og hører på musikk og en annen foran PC'en Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg har faktisk slutta å bruke noe annet enn Spotify. Har derfor slutta å høre på de bandene som ikke er på Spotify. Samme her. Jeg har en relativt stor CD-samling (1500+) som jeg for noen år siden brukte flere måneder på å rippe til MP3 i super kvalitet, men det er utrolig sjelden jeg hører på noen av låtene derfra nå selv om de ligger tilgjengelig på harddisken min. Spotify er rett og slett mye enklere å forholde seg til. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Noen som vet hvordan man får rangert sangene i spillelista etter når du har lagt dem til? Fjern all rangering, så kommer den i rekkefølgen du la de til - hvor nyeste er nederst. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Såfremt man ikke har dratt rundt på dem i ettertid. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Selvfølgelig. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ingen som har lest digi.no idag? Wimp skal selge usignerte band I artikkelen står det også at Wimp kommer denne høsten, kanskje allerede i løpet av november Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Brukte kun vanlig spotify frem til Iphone appen kom og jeg ville prøve den ut, etter å ha glemt å skru av autofornying av abbonementet gikk den ut for første gang for to uker siden. Klarte meg ikke en dag engang uten premium! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 khaffner: Har prøvd Wimp, og er ikke videre imponert. Tror dog det å streame usignerte band, og la ukjente band få laste opp sine verker, kan bidra til mye positivt Lenke til kommentar
Liberum Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Noen som vet hvordan man får rangert sangene i spillelista etter når du har lagt dem til? Fjern all rangering, så kommer den i rekkefølgen du la de til - hvor nyeste er nederst. Ok, takk Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Noen som har noe helgemusikk å anbefale, da? Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 (endret) Eg har! Dream Theater - Octavarium Heilt fantastisk bra musikk som eg kan sitte å høyre på i timevis... Anbefalast på det sterkaste! Edit: * Link * Endret 14. november 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. november 2009 Forfatter Del Skrevet 14. november 2009 Høres spennende ut, absolutt To invites tatt. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 14. november 2009 Del Skrevet 14. november 2009 Sjekk ut RJD2, utrolig kult Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Anbefaling til helge musikk: Hayseed Dixie – A Hillbilly Tribute to ACDC Vinskvetten Spesielt denne: The Frank & Todd Show – ...Take It Twice Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Spotify er helt genialt, noe av det bedre innen programvare jeg har vært borti på en god stund. Har ikke Premium enda, men det kommer nok snart. Er lei reklamen Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Noen som har noe helgemusikk å anbefale, da? Nick Drake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå