Nopros Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hvis du er så glad i Pink Floyd, kjøper du alle CDene deres, ripper dem og legger dem inn på pc'n din. Da får du også tilgang til dem via lokale filer på Spotify. En genial løsning som ikke finnes på Wimp. Har jo diskografien på hardisken. At jeg ikke har tenkt på å legge de inn i lokale filer på Spotify er.. Dumt. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Og der ble Spotify for Android oppdatert! Kan bekrefte at det nå fungerer som en drøm på Samsung Galaxy Tab. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Spotify premium kjøp inn igjen. De har rett i at om man først har sluttet med nedlastning, også bruker spotify istedet for, så kan man ikke gå tilbake. Klarer meg ikke uten premium lengre Lenke til kommentar
Runar Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Julelister, noen? Prøv den i signaturen min. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Og der ble Spotify for Android oppdatert! Kan bekrefte at det nå fungerer som en drøm på Samsung Galaxy Tab. Prøvde for første gang på HTC Desire med Cyanogen, og jeg er lamslått av hvor bra det funker. Offline-lister ble lastet ned uten problemer, selve programmet er intuitivt og oversiktlig og selve "avspillingsskjermen" ser bedre ut enn noe annet jeg har sett til Android. Så utrolig verdt 99kr. 2 Lenke til kommentar
jubb Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg ordnet meg premium, men offlinefunskjonen fungerer ikke. Jeg trykker available offline på listene mine som har mindre låter en det som er maks antall, så Fatter ikke hva som er problemet. Hjemmesiden til spotify var ikke mye til hjelp. Noen her som vet hva som kan være problemet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Jeg ordnet meg premium, men offlinefunskjonen fungerer ikke. Jeg trykker available offline på listene mine som har mindre låter en det som er maks antall, så Fatter ikke hva som er problemet. Hjemmesiden til spotify var ikke mye til hjelp. Noen her som vet hva som kan være problemet? Har du markert listene du vil ha i offline mode, og ikke skrudd selve spotify i offline mode? Kan ta litt tid før det reagerer noen ganger. Prøver du å synkronisere over 3G / 2G-nettet eller over WiFi? Lenke til kommentar
jubb Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Nevnermind, finner ut av det. Takk iallefall! Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Får ikke til Spotify Social lenger. Byttet nettopp passord på min face-konto, og når jeg prøver å logge inn med det nye brukernavnet, får jeg at alt er sucsess, men ingen brukere kommer opp på listen min, og knappen om å "import friends..." er der fortsatt. (Ja, jeg har noen venner på face ). Lurte på om det kan ha noe med at jeg har byttet innstillinger til HTTPS? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 BUMP! Har prøvd å slette alle temp.-filene til Spotify, samt kjørt CCleaner etc, ser ikke ut til å laste inn venner. Samtidig har jeg sett andre venner av meg aktivere Spotify social på facebook... Lenke til kommentar
haarod Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 (endret) Jeg får veldig lyst til å gå på Gateway College når de presterer å bruke ordet "australienere" i reklamen sin :!: Endret 26. mars 2011 av haarod Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Jepp, er HTTPS-funksjonaliteten på Facebook som fucker opp Spotify Social... Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Er det noen som vet om det går an å bytte brukernavn på spotify? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Da var det så godt som slutt på gratisversjonen, og godt er det. Håper dette er et nødvendig ledd for å lansere i USA og med det få et skikkelig boost i antall betalende brukere. Noe som igjen kan gjøre at det blir lettere å få avtale med enda flere artister, og ikke minst penger til å ytterligere forbedre tjenesten! Kilde Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Er bare å si velkommen til grooveshark nå. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Liker spotify bedre enn grooveshark Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Er bare å si velkommen til grooveshark nå. Eller betale 49 eller 99 kroner i måneden. Lommerusk for en så flott ordning Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hvorfor betale når det finnes gratis alternativer? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Håper at dette får folk over på betal versjonen, men frykter at folk er såpass gjerrige at de velger gratis/torrent i stedenfor... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå