HalogenpæreUtenLys Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Der fikk Spotify seg en oppdatering Alongside playlist folders - which up till now has been one of our users’ most requested features - we’re also introducing a number of other cool new features in this latest update, including: Official Spotify Twitter updates will appear for all users in the Feed to keep you up-to-date on all the latest Spotify and music news A new look and feel for the Search view. Artist and album images are shown to make the search view more visually arresting Newly-added picture of playlist subscribers to the header of each playlist, so users can see at a glance who’s subscribed. Support for Windows 7 Snap, Jump list and Taskbar features Added “Send to Windows Live” option http://www.spotify.com/no/blog/archives/2010/08/24/playlist-folders/ Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Dette er helt klart en vanvittig bra oppdatering, ufattelig at de har brukt så lang tid på en feature som har vært såpass etterspurt som dette. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Folders, nice! Blir digg å slippe den 100 meterlange listen med spillelister. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Noen andre her som har merket at sangene klippes litt både i begynnelsen og på slutten? Forøvrig liker jeg updaten! Skal bli greit å få litt orden i spillelistene. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Drittupdate, all musikk som er synket offline på Android er herved borte, flott... Virker ikke som de tester disse releasene spesielt godt før de blir sluppet, ikke første gang de driter seg ut på slike ting. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Er det noen som vet om Spotify planlegger egen iPad-klient? Du bruke den applikasjonen Spotify har lagt ut nå til iPad. Det er dog den som brukes på iPod's og iPhone's også. Det var ikke dette jeg spurte om... 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hvorfor må jeg gå online på iphoneklienten for å få mange av sangene mine på spillelister, selv om jeg har synka de offline? Flere som har det sånn? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Er det over 30 dager siden du sist var online med klienten? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Nope, logger på hver dag. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Er det bare hos meg spotify ALLTID stopper opp etter en sang? Uansett hva jeg har på av repeat/shuffle så begynner aldri neste sang å spille. Må tilbake å klikke på neste sang i spillelisten hver gang. Har ikke premium. Noe som er nytt på gratis versionen?? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hadde det sjølv slik ei lita stund, men det ga seg snart. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 "There is a problem with the connection to Spotify. Please try again shortly. (7) Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Noen andre som har mistet søkehistorikken? Har kun spillelister osv, men det som var av søkehistorikk tidligere er ikke der lenger.. har siste version. Tips? Er det noen instillinger? Har isåfall ikke funnet noe.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Er borte hos meg også. Skjønner ikke hvorfor de har fjernet den, var jo veldig grei å ha. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Den er der enda, du må bare klikke på pil-ned i søkefeltet Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Spotify er noe av det beste som har skjedd meg, teknologisk. Savner bare Pink Floyd. Testet ut WiMP i går, var ikke så ille det heller, også har de Floyd.. Men ettersom jeg har så mange spillelister i Spoitfy og er godt vant med den, går jeg nok ikke over til WiMP. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Hvis du er så glad i Pink Floyd, kjøper du alle CDene deres, ripper dem og legger dem inn på pc'n din. Da får du også tilgang til dem via lokale filer på Spotify. En genial løsning som ikke finnes på Wimp. Lenke til kommentar
koots Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Finnes det andre betalingsløsninger for Spotify Premium? F.eks. at man kjøper tre måneder i slengen og sparer litt på det enn om man kjøper én og én måned? Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Nope, var ett års abonnement for 999,- før, men nå er det like dyrt som å kun betale pr mnd. Du har jo den til 49,- pr mnd, men det er ikke for mobil og høy kvalitet, vet ikke ang. offline. Du betaler vel for å slipper reklamen tror jeg... Lenke til kommentar
koots Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Nope, var ett års abonnement for 999,- før, men nå er det like dyrt som å kun betale pr mnd. Du har jo den til 49,- pr mnd, men det er ikke for mobil og høy kvalitet, vet ikke ang. offline. Du betaler vel for å slipper reklamen tror jeg... Er hovedsakelig for å ha til mobil at jeg er lysten på premium, men takk anyways. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå