freke Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Må fikse den lenken din Nå skal den funke. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Flere som sliter med dette ? Har Spotify på iPhone, og har satt samtlige playlists til offline. Alikevel så er det masse sanger den ikke klarer å spille før jeg slår på online modus. Utrolig irriterende. Ser ut som det fungerte å krysse vekk offline mode på playlisten, og så gjøre den offline igjen, men pain å resynce alle playlistene da. Spes hvis dette kommer til å skje med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 http://open.spotify.com/track/5Af65GaVzka0gHSicJ29R4 Likte godt denne jeg. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 http://open.spotify.com/track/5Af65GaVzka0gHSicJ29R4 Likte godt denne jeg. Takk for tipset! Nydelig musikk som passer til denne tiden av døgnet. Lenke til kommentar
Psycho Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Noen som har en invite til overs? For en fattig student blir det utrolig nok dyrt å skaffe seg spotify på egenhånd. Stoler ikke helt på disse sidene med masse surveys osv. Ville vært evig takknemlig! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Noen som har en invite til overs? For en fattig student blir det utrolig nok dyrt å skaffe seg spotify på egenhånd. Stoler ikke helt på disse sidene med masse surveys osv. Ville vært evig takknemlig! Ta en titt her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 http://open.spotify....Vzka0gHSicJ29R4 Likte godt denne jeg. Takk for tipset! Nydelig musikk som passer til denne tiden av døgnet. Ikke noe problem Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Kan med glede meddele at Metallica nå er på Spotify, bare med albumet Death Magnetic så vidt jeg kan se. Nå gjenstår bare de andre albumene Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Kan med glede meddele at Metallica nå er på Spotify, bare med albumet Death Magnetic så vidt jeg kan se. Nå gjenstår bare de andre albumene :new_woot: :new_woot: Endelig! Stort framskritt! Men jeg ser også St. Anger, Reload, Load, Black Album, Master of Puppets, Ride the Lightning og Kill 'em All, gjør ikke du? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Men jeg ser også St. Anger, Reload, Load, Black Album, Master of Puppets, Ride the Lightning og Kill 'em All, gjør ikke du? Det er nok det du har på harddisken din Jeg finner bare Death Magnetic, og har ingen lokale musikkfiler Lenke til kommentar
Palme Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 The Blackest Album ser da også ut til å være der? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 The Blackest Album er ikke fra Metallica; de har et album som heter "The Black Album" Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 En streaming-tjeneste som derimot har alt(?) av Metallica er Grooveshark Lenke til kommentar
Opptatt Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Ah, det kan godt hende! Men et stort framskritt er det uansett! Lenke til kommentar
Palme Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 The Blackest Album er ikke fra Metallica; de har et album som heter "The Black Album" Ahaa.. Synes det var noe som skurret litt der ja Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hvordan velges "Top Tracks" og "Top Artists" ut? Var plutselig en sang jeg aldri har hørt før på min top 5 liste over sanger Lenke til kommentar
Monday Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Hvordan velges "Top Tracks" og "Top Artists" ut? Var plutselig en sang jeg aldri har hørt før på min top 5 liste over sanger Helt tilfeldig Overhodet ikke noe system på det der. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Da er jeg en glad betalende bruker av Spotify. 2 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Ser at Spotify/plateselskapene har vært innom igjen og fjernet noen par sanger, må si jeg bare blir mer og mer irritert hver gang det skjer, liker ikke å se at sanger i spillelistene mine plutselig blir utilgjengelig. Edit: Var ikke så ille allikevel, de hadde bare omrokert litt virker det som. Endret 16. juli 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Alle Entourage sangene Det er ikke jeg som har laget listen, den er hentet. Endret 16. juli 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå