Herr Brun Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Hva gjelder kutting tror jeg dette i all hovedsak er gjort på samme måte som på de platene som er utgitt. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 @Haawy: Har opplevd det samme noen få ganger, men har skjedd så sjeldent, så har ikke giddet å finne ut hvorfor det skjer. Tviler egentlig på at noen andre bruker kontoen min. Sikkert bare en bug. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Hva gjelder kutting tror jeg dette i all hovedsak er gjort på samme måte som på de platene som er utgitt. Tviler også på at det er Spotify gjengen som har kuttet sangene. Men synes det er merkelig fra plateselskapene å kutte på denne måten. Mer naturlig å enten lage "pausene" som eget spor eller legge dem i front av neste sang(?) Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Flere som har lagt merke til at Neon Indian forsvant sporløst fra spotify? Er det permanent? Lenke til kommentar
.sere Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jeg betalte for Spotify Premium i høst, 99,-, som skulle vare en måned. Men jeg har har siden hatt det reklamefritt.. Noen andre som har opplevd dette? Kommer jeg til å få en stygg baksmell? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Blir det ikke betalt automatisk hver måned? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Jo, min gjør hvertfall det. Tror du må avslutte det inne på selve siden deres. Lenke til kommentar
.sere Skrevet 8. juni 2010 Del Skrevet 8. juni 2010 Har foreløpig ikke blitt trukket på kontoen, utenom den gangen jeg bekreftet betalinga. Er det bare en heldig feil? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2010 Har hørt om flere det har hendt med. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Bare jeg som var så dum at jeg brukte paypal og derfor blir trukket hver mnd? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Jeg kjøpte 6mnd på Narvesen jeg. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 The Resistance borte eller? 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Er det nokon som har ein invite og dela med meg? Ein kompis som treng. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Hvis du ikke har fått noen før i fire-tiden idag så skal du få av meg. Jeg er på jobb nå og spotify.com er sperret av websense. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Er det nokon som har ein invite og dela med meg? Ein kompis som treng. PM sendt! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Fy fanden for noe dritt. Betale for sensurert musikk. Man har problemer om man ikke tåler å høre "naughty" i en sang ass... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Noen som har en invite eller to til overs? Både pappa og lillebror er vist lystne på invites, men har ingen selv. Noen som kunne sendt på PM? Kan gjerne gi "+"-er tilbake, som takk. Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Jeg har rundt fire invitasjoner, PM meg hvis du er interessert. 1 Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 10. juni 2010 Del Skrevet 10. juni 2010 Bare jeg som var så dum at jeg brukte paypal og derfor blir trukket hver mnd? Du kan avbryte betalingen på Paypal.com. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå