WheelMan Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Nåvel, radiofunksjonen kan man vel si litt av hvert om. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Ja, musikken er generelt for dårlig klassifisert, og for få kategorier. Setter jeg på Hard Rock får jeg for mye metal synes jeg, setter jeg på Rock ender jeg opp med Elvis. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Radio funksjonen er jeg absolutt ikke enig i, jeg får frem Acoutic versjon av Lynyrd Skynyrd når jeg ser på 90s Hard metal/Heavy Metal, ikke helt rett i mine ører. Det med anbefalninger er jo en grei ting, men synes til tider at den bommer litt, og du må "jobbe" litt mer da Med pandora så kom det automatisk, de kanalene jeg hadde der var 100% min musikk (fordelt på forskjellige humør da..) En ting jeg synes er litt merkelig, er hvis du har trykket på et navn, så kommer du inn i listen med album. Starter du en sang fra det vinduet, så hopper musikken av og til over på en annen artist .. EDIT: Jeg ser grunnen tror jeg, artisten er på samle album. (Film musikk, greatest hits etc) Synes det blir litt feil å spille av andre artister, men nå som sjangeren holder seg lik, går det greit. Endret 12. november 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Det kan hende at du har på random, og den spiller en sang fra et samlealbum den artisten har vært med på? Men ja, pandora var genialt i sin tid. Jeg sluttet å bruke det når de begrenset det så mye. Spotify burde absolutt prøve å få inn en lignende funksjon. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Pandora forsvant når noen plutselig fant ut at lisensavtalen kun var gjellende i USA :| Jeg brukte ganske lang tid på å prøve å få opp en proxy server, men det ble for mye ork.. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Ja, det fungerte en stund å oppgi zip-code til en plass i USA, men så sikret de det bedre, og det ble bare pes. Ganske synd, egentlig. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg synes også at det burde være mulig å fjerne sanger fra søk. Dvs hvis du søker på et ord eller artist, så får du kanskje noe som ikke er av interesse i det hele tatt. Da synes jeg det burde være mulig å fjerne de sangene du ikke ønsker å høre på... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 En ting jeg faktisk savner i søk funksjonen er auto fullfør Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 De har jo en slags autofullfør-funksjon, men ja - hadde vært kjekt i søkefeltet. En invite tatt, en igjen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Har de begynt å legge ut musikk med bedre lydkvalitet? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Gidder du forklare? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Gidder du forklare? Bare en mistanke ettersom det har kommet ut flere singler som har (Digital 45) i parantes...Dette er ikke noe jeg vet sikkert! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 De Digital 45 er vel gamle sanger som har blitt digitalisert? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) 45 betyr 45 rotasjoner i minuttet, så det er nok snakk om vinyl, ja. Endret 12. november 2009 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Urg. Tool finnes ikke på spotify. Duster. Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Urg. Tool finnes ikke på spotify. Duster. Jepp, Tool er teite. Jeg håper folk skjønner at det ikke er Spotify det står på når de mangler enkelte større band med digitalfrykt som f.eks. Metallica eller Beatles. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 13. november 2009 Forfatter Del Skrevet 13. november 2009 Les infoen i førstepost ang invites. En post forsvant, send meg PM Mikkel. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg håper folk skjønner at det ikke er Spotify det står på når de mangler enkelte større band med digitalfrykt som f.eks. Metallica eller Beatles. Indeed. Egentlig så er det dumnt av plateselskaper å ikke la bandet deres komme på Spotify, hvis de kommer dit så vil færre laste ned siden bandet er på Spotify, plateselskapet har nesten ingen ting å tape. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Les infoen i førstepost ang invites. En post forsvant, send meg PM Mikkel. Did and done ! Jeg donerte hederlig til de få som ikke har, Mikkel teh nais Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg har laget et script for Opera som viser band og tittel i tooltip når man holder over spotify-linker. Last det ned her. Jeg har faktisk slutta å bruke noe annet enn Spotify. Har derfor slutta å høre på de bandene som ikke er på Spotify. Litt dumt, men veldig praktisk å ha alt tilgjengelig på et sted. Har det på mobilen også så da må jeg ha premium. Veldig deilig å ikke ha reklame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå