Gå til innhold

Spotifykaféen - generell chitchat rundt Spotify og online musikktjenester.

WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Radio funksjonen er jeg absolutt ikke enig i, jeg får frem Acoutic versjon av Lynyrd Skynyrd når jeg ser på 90s Hard metal/Heavy Metal, ikke helt rett i mine ører.

Det med anbefalninger er jo en grei ting, men synes til tider at den bommer litt, og du må "jobbe" litt mer da :p Med pandora så kom det automatisk, de kanalene jeg hadde der var 100% min musikk (fordelt på forskjellige humør da..)

En ting jeg synes er litt merkelig, er hvis du har trykket på et navn, så kommer du inn i listen med album. Starter du en sang fra det vinduet, så hopper musikken av og til over på en annen artist ..

EDIT: Jeg ser grunnen tror jeg, artisten er på samle album. (Film musikk, greatest hits etc) Synes det blir litt feil å spille av andre artister, men nå som sjangeren holder seg lik, går det greit.

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
Jeg håper folk skjønner at det ikke er Spotify det står på når de mangler enkelte større band med digitalfrykt som f.eks. Metallica eller Beatles.

Indeed. Egentlig så er det dumnt av plateselskaper å ikke la bandet deres komme på Spotify, hvis de kommer dit så vil færre laste ned siden bandet er på Spotify, plateselskapet har nesten ingen ting å tape.

Lenke til kommentar

Jeg har laget et script for Opera som viser band og tittel i tooltip når man holder over spotify-linker. Last det ned her.

Jeg har faktisk slutta å bruke noe annet enn Spotify. Har derfor slutta å høre på de bandene som ikke er på Spotify. Litt dumt, men veldig praktisk å ha alt tilgjengelig på et sted. Har det på mobilen også så da må jeg ha premium. Veldig deilig å ikke ha reklame.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...