Matsemann Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 What we are hosting here is a software that silences ads in Spotify. The program is simple to use, and has no cost at all, except for free-will donations Haha fy fillern for noen idioter om man donerer til dem istedet for å betale for Spotify. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Og linker til slikt holder vi oss for gode til. Voks opp, folkens. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Er det noen andre som opplever at Spotify stadig makser opplastings-båndbredden? Begynner å bli mektig lei. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Ja, det skal det gjøre. Du deler jo videre til andre som bruker innhold som du har cachet. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Problemet er at nedlasting strupes helt når opplastingskapasiteten makses (jeg har ADSL). Jeg kan med andre ord verken surfe eller spille online når dette skjer. Endret 22. mai 2010 av henrik_s Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Da ville jeg minsket cache til et minimum. Bør hvertfall begrense problemet ganske mye. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Evt. reinstallere Spotify gjevnlig for å slippe å ha for mye cache lagret på pcen. Dersom du ikke har noe, vil du heller ikke trenge å "uploade". Endret 22. mai 2010 av SPRCO Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Cache må slettes manuelt. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Trenger vel ikke reinstallere for å slette cache? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Kan nokon hjelpa meg med ein ting? Det har seg slik at eg har lagt nokre lokale songar inn på ei spelelista, men kvar gong eg startar spotify på nytt, står det at fila ikkje blir funne og at eg må importera på nytt. Og det har eg gjort nå, gong på gong. WTF?! D: Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Den nye klienten til Android er nå lagt ut på markedet, den inkluderer masse godsaker som har vært savnet, scrobbling til last.fm, avspilling/synking av lokale filer, støtte for "starred" og synkronisering av disse (superfeature for min del!)... Løp og last ned! /Espen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Må få med søking og sortering til mobilen!!! Finne den ene sangen jeg vil høre på blandt de 500 tar tid når de har slik tilfeldig rekkefølge.. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Du kan søke i playlister med den nye versjonen. Bare Hold inne meny-knappen til tastaturet kommer opp og skriv. Hvis du har hardware-tastatur på mobilen er det bare å skrive på det. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Jeg fikk opp tastatur, men skjedde ikke så mye. Skal sjekke om jeg har nyeste versjon når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Kan man se åssen hvem som har lagt til deg på spotify sosial på en måte ? Har sikkert 30 venner jeg har lagt til, men aner ikke om noen har lagt til meg, vist dere skjønner. Løken Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Noen som har peiling på hvorfor Spotify bestemmer seg for at noen sanger ikke lengre skal være tilgjengelig for en? Har ikke skjedd med mange sanger jeg har hatt i spillelistene, men har skjedd med noen, litt irriterende egentlig. Lenke til kommentar
Croome Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Plateselskapene tjener jo på at sangene ligger i Spotify. Skjønner ikke hvorfor de ikke vil publisere sangene i spotify. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Nei si det du. 1mill avspillinger gir under 1000lappen. http://www.guardian.co.uk/music/2010/apr/13/spotify-songwriters Lenke til kommentar
Croome Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 jaja, men er jo mange som bruker spotify til å oppdage nye artister. Og hvis noen oppdager en artist de liker så kan det jo hende at de kjøper albumer osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå