spetwols Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Åssen legger man til brukenavn bare ? Har en del kamerater jeg skulle lagt til på venne lista der, men finner ikke ut hvordan jeg søker etter dem ? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Skriv dette i søkefeltet: spotify:user:brukernavn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg får ikke til å importere musikk. Spotify henger seg bare når jeg prøver å importere alt, og når jeg prøver å importere bare mapper eller enkle sanger, så kommer de ikke opp. -_- Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 http://open.spotify.com/track/0gqXdgBWcgKBIDpeDn0esg Åpne låta og spill av, rundt to minutter går låta sakte over i bare skurr og faen, noen som har fiks eller er det enkelt og grett no kødd med låta hos Spotify? Blir bra til slutt men går fanken ikke ann å høre på Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Er det noen her som har en spotify invite på lur ? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 (endret) Her er to: eB6yLeBc5SffF4LA dUMgHVY3HE85Aubu Og nå var begge tatt Endret 6. mai 2010 av trygveaa Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Når kommer nye albumet til eminem på spotify? Ved utgivelse? Lenke til kommentar
Mathia Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 PARTY I HELGA?! Okey, versågod: http://open.spotify.com/user/themathia/playlist/6RSVHyT4OnYk7h9kJtC2Ji Dette er det beste av det beste! Har høstet strålende kritikker og går som en farsott på vorspiel og parties i det ganske land! Hovedsaklig House og Dance, noe Hands-Up, litt R&B og ettpar klassikere! Enjoy! Nyt! Føl deg priviligert og ikke minst bli festens midtpunkt! Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Er det sånn at vist man legger til en bruker på spotify sosial at når jeg legger til den personen, så får den andre brukeren meg også ? Eller må han da legge meg til også ? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Nokon som kunne sendt meg ein spotify-invite? Og Spetwols: nei, han må legga til deg og. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 9. mai 2010 Del Skrevet 9. mai 2010 Det skulle finst Spoti(fy)(i)Tunes Spotytunes. en blanding av itunes og spotify som kunne synkronisert med iPod/iPhone! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Finnes det noe måte å sortere musikken på mobilen? Sitter på android 2.1 hvis det har noe å si.. Nå er den sortert etter innleggelse, noe jeg synes blir veldig uoversiktlig.. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hvor har det blitt av funksjonen: "Artists you may like"? Likte å bruke dennen år jeg var på utkikk etter nå nytt. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Lag deg en konto på www.last.fm, funker mye bedre. Jeg har problemer med å koble meg til Facebook med Spotify. Har prøvd flere ganger, men det kommer alltid opp at det ikke gikk og at jeg må prøve igjen seinere. Noen som har hatt det samme problemet, eller som eventuelt kan ha en smart løsning? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hvor har det blitt av funksjonen: "Artists you may like"? Likte å bruke dennen år jeg var på utkikk etter nå nytt. Du kan jo også bruke spotibot som baserer seg på last.fm Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Finnes det noe måte å sortere musikken på mobilen? Sitter på android 2.1 hvis det har noe å si.. Nå er den sortert etter innleggelse, noe jeg synes blir veldig uoversiktlig.. Nei, du må nok sortere på pcen. Og så blir det jo samme rekkefølge på mobilen når den syncer. Jeg har problemer med å koble meg til Facebook med Spotify. Har prøvd flere ganger, men det kommer alltid opp at det ikke gikk og at jeg må prøve igjen seinere. Noen som har hatt det samme problemet, eller som eventuelt kan ha en smart løsning? Prøv å logge inn på facebook fra nettsiden til Spotify. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Finnes det noe måte å sortere musikken på mobilen? Sitter på android 2.1 hvis det har noe å si.. Nå er den sortert etter innleggelse, noe jeg synes blir veldig uoversiktlig.. Nei, du må nok sortere på pcen. Og så blir det jo samme rekkefølge på mobilen når den syncer. Jeg har problemer med å koble meg til Facebook med Spotify. Har prøvd flere ganger, men det kommer alltid opp at det ikke gikk og at jeg må prøve igjen seinere. Noen som har hatt det samme problemet, eller som eventuelt kan ha en smart løsning? Prøv å logge inn på facebook fra nettsiden til Spotify. DET FUNKA Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 http://open.spotify.com/track/0gqXdgBWcgKBIDpeDn0esg Åpne låta og spill av, rundt to minutter går låta sakte over i bare skurr og faen, noen som har fiks eller er det enkelt og grett no kødd med låta hos Spotify? Blir bra til slutt men går fanken ikke ann å høre på Noen som kunne vært så snill og testa dette? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Jeg har testa det, men jeg aner ikke hvorfor det er sånn. Edit: Nå er forresten Flight of the Conchords tilbake på Spotify, selv om det bare er 3 sanger som er tilgjengelige for oss i Norge. Fint vi har mulighet til å ha lokale filer, sier jeg. Endret 14. mai 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå