Gå til innhold

Spotifykaféen - generell chitchat rundt Spotify og online musikktjenester.


WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kraftige problemer med den nye Spotify-versjonen.

 

Forhistorie:

For en uke siden hadde jeg en spansk utvekslingsstudent hos meg som da lånte min PC og tydligvis brukte den til Spotify.

 

I kveld bestemte jeg meg for å laste ned den nye versjonen av Spotify, etter å ha brukt den gamle en stund. Tenkte det var kjekt med Facebook-deling og så videre. Jeg laster ned, alt er fint, logger inn på Spotifybrukeren min, så skrur jeg på Facebook-delen i programmet. Så ser jeg noe som ryster meg; Face-vinduet som popper opp står skrevet på spansk, og viser et bilde av min spanske utvekslingsstudent. Hun var inne på Spotify-Face før meg. Ikke skjønner jeg hvordan det har skjedd (da det ikke er noe problem med Facebook, og at jeg har vært pålogget min Spotifybruker siden hun dro), men, poenget er;

 

Hvordan bytter jeg Facebookprofil i Spotify? Ser for meg at det er en mulighet for å "sign out *Spanjol*", så taste inn sin egen Facebookinformasjon på en "sign in". Eller må jeg lage en ny Spotifybruker?

 

:(

Lenke til kommentar

Det har jeg prøvd utallige ganger. Så trykker jeg på "Connect to Facebook", så kommer dette opp:

 

 

Hvor jeg bare kan velge mellom "godta" eller "ikke godta". Hvis jeg trykker godta, så kommer det opp at spanjolen min har gjort et eller annet med Spotify i news feed'en min.

post-122226-1272406142,715_thumb.jpg

Endret av Konnis
Lenke til kommentar

Da logges jeg inn på hennes Facebruker i min Spotifybruker, for å si det slik. Brukernavnet mitt (på Spotify, som forøvrig er 'thesword') står i Spotify, i tillegg til et svært bilde av henne. :p

 

Virker som hun har synca sin face med min spotify og at jeg ikke får endra det.

Lenke til kommentar

For å si det enkelt: Jeg ønsker å finne ut hvor i Spotify jeg kan taste inn egen Facebookinformasjon. Regner med at man kan endre på dette i ettertid, og at programvaren faktisk ikke er så tåpelig at jeg nå må lage ny Spotifybruker fordi eleven min logget seg inn med hennes Facebook?

 

Edit: Takk skal du ha Adrian! Skal prøve det.

Endret av Konnis
Lenke til kommentar

Det burde de klart å få til. Om man først har betalt for premium så burde man ha visse goder!

Man *har* masse goder med premium. F.eks. høyere lydkvalitet og mobilklienten. De to alene gjøre betalingsversjonen 100x mer interessant i mine øyne enn å være gratispassasjer med betydelige begrensninger.

 

Jeg hører f.eks. mye mere musikk på mobilen når jeg er på jobb o.l. enn jeg gjør foran pc'en. Å ha spotify *kun* på PC'en er for meg helt uaktuelt.

 

Når det gjelder å synce lokale filer til mobil har det nok noe å gjøre med både rettigheter og det rent tekniske. Når jeg syncer playlister til mobilen så henter den selvfølgelig filene fra Spotify sin server og ikke fra min lokale PC.

Endret av Transponder79
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk lager over Gracenote, først og fremst hvorfor gi et "nytt" program kontroll over å gjøre hva de vil med musikk biblioteket ditt? Har ikke lagt til noen av mine sanger i Spotify enda, rett og slett fordi det hele er nytt, og som regel med software på PC så er det dømt til å gå til helvetet, med noen få unntak. Evt. om en vil teste det ut, ville jeg tatt en liten del eller lagd en kopi og lagt det inn for å se hva som skjedde, før jeg ville overlatt hele musikk samlinga mi værtfall.

Hmm? Trodde ikke den tok fysisk byttet navn på sangene men heller bare viste forskjellige navn i spotify

 

Angående bare ta en liten test først, ville hatt lite og si siden det er mest spill soundtrackene han klikker koko på og ikke de andre sangene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...