Mikkel™ Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg opprettet en egen tråd for deling av spotify profiler! CLICK Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 (endret) I videoen hvor de viser fram den nye oppdateringen, så kommer det opp et lite ikon/vindu øverst i høyre hjørne som viser hvilken sang det er som spilles av. Om mulig, hvordan kan jeg slå på det? Det er en feature / addon i OS X (Mac) kalt Growl. Den gir deg toasts (Alà "*kontakt* har logget på" på MSN) for alt mulig rart. Endret 27. april 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Men kan jeg spille av sanger som jeg har lagt inn fra min stasjonære pc på laptopen? Eller er det bare fra den pcen jeg lasta de inn fra jeg kan spille de av? Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Har endelig fått Metallica på Spotify. Men... Når jeg logger meg på mobilen (Nokia) og gjør Metallica spillelisten tilgjengelig offline så kommer det 0 filer. Andre som får det til på Nokia? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Du skal kunne offline-synke til mobiler hvertfall, bør gå til andre maskiner også. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Du må ha filene på dataen eller stasjonen for å kunne synce de inn. Been there .. tried that. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Da blir jeg jo bare enda mer lei meg! Trodde jeg kunne sitte på skolen å nyte "hjemmemusikken" min.. ::Edit:: Nei jeg har da altså ikke Premium.. Endret 27. april 2010 av Rick James's bitch Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg trodde jeg kunne legge over de 100 gig'ene med musikk jeg har på jobb og nyte de hjemme men neida... Jeg har premium Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Digger oppdateringa! Det eneste som irriterte meg så langt er litt småproblemer med integrasjon mellom spotifymusikken og den lokale musikken. For eksempel så skjønner ikke spotify at "Ft." og "Featuring" er det samme, og da får du ikke "både" lokal og spotify musikk i ei spilleliste uten å måtte redigere ID3 tags. I tillegg har omtrent alle mine mp3-filer høyere volum enn spotify-musikken, så håper de fikser en egen volum slider for lokal musikk Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg har premium Men om du har premium så burde du vel kunne synce de lokale sangene til en "offline playlist"? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 njet. Får ikke opp de Online så da er det fryktelig lite vits å prøve offline Får de ikke opp på da klient B som ikke har filene lokalt. Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 I videoen hvor de viser fram den nye oppdateringen, så kommer det opp et lite ikon/vindu øverst i høyre hjørne som viser hvilken sang det er som spilles av. Om mulig, hvordan kan jeg slå på det? Det er en feature til OS X (Mac) og diverse Linux distroer om jeg ikke tar helt feil. Den filmen er laget i OS X ihvertfall. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Det burde de klart å få til. Om man først har betalt for premium så burde man ha visse goder! Jeg syns det burde gå an å lage en offline playlist med sanger fra egen maskin. De trenger jo bare å slenge inn en opplastingsfunksjon? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 I tillegg har omtrent alle mine mp3-filer høyere volum enn spotify-musikken, så håper de fikser en egen volum slider for lokal musikk Har du prøvd å merke "Enable volume normalization"? Jeg har premium Men om du har premium så burde du vel kunne synce de lokale sangene til en "offline playlist"? Du mener det skulle vært mulig å kunne laste opp all deres egen musikk til spotify sine servere, så dere har tilgang til det andre steder? Det er ikke mulig av mange grunner. Hovedsaklig at Spotify ikke har rettigheter til musikken og kan derfor ikke ha den uten lovlige komplikasjoner, og at Spotify sannsynligvis ikke har nok lagringsplass til musikksamlinga til alle brukerne. Streame musikken fra en pc til en annen kunne kanskje vært mulig, og dette er vel mulig til mobiler (når de kommer med oppdatering). Dere kan jo lage et forslag på get satisfaction om det. Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 I tillegg har omtrent alle mine mp3-filer høyere volum enn spotify-musikken, så håper de fikser en egen volum slider for lokal musikk Har du prøvd å merke "Enable volume normalization"? Jepp, den sto på fra før Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Det er en feature / addon i OS X (Mac) kalt Growl. Den gir deg toasts (Alà "*kontakt* har logget på" på MSN) for alt mulig rart. Den finnes faktisk i en Windows versjon også Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Fant et lite program som gjør det samme som growl. http://toastify.codeplex.com/releases/view/24273 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Det burde de klart å få til. Om man først har betalt for premium så burde man ha visse goder! Jeg syns det burde gå an å lage en offline playlist med sanger fra egen maskin. De trenger jo bare å slenge inn en opplastingsfunksjon? Det kan man isåfall ordne selv ved at man har en lokal disk som egentlig er en ftp server. Da kan man koble til den flere plasser og bruke som om den var en harddisk. Da må man hoste denne en plass, og beskytte filene slik at andre ikke kan laste ned, så man slepper antipirater på nakken. Lenke til kommentar
Monday Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Gracenote må være det absolutt minst intelligente programmet jeg noensinne har kommet borti tror faktisk den bare dikter opp noen av navnene den gir til spill soundtrack sangene mine Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Skjønner ikke at folk klager over Gracenote, først og fremst hvorfor gi et "nytt" program kontroll over å gjøre hva de vil med musikk biblioteket ditt? Har ikke lagt til noen av mine sanger i Spotify enda, rett og slett fordi det hele er nytt, og som regel med software på PC så er det dømt til å gå til helvetet, med noen få unntak. Evt. om en vil teste det ut, ville jeg tatt en liten del eller lagd en kopi og lagt det inn for å se hva som skjedde, før jeg ville overlatt hele musikk samlinga mi værtfall. Edit: Misforstå meg ikke, du har lov til å klage, men prøv heller å hjelp utviklerne med å forbedre funksjonen enn å bare si at den "suger". Endret 28. april 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå