Alliha Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Takkar for link til nye versjonen http://open.spotify.com/user/alliha Yay me Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Trykk på rediger og velg de listene folk skal se. Easy pie. Såpass har jeg fått med meg, men jeg vil ikke blokkere alle. Det er bare et par brukere som aller helst ikke skulle hatt tilgang til musikken min... Forresten, hvis jeg velger at en spilleliste ikke er published lenger, mister de som har direktelinken til den tilgangen også da? Endret 27. april 2010 av Pludderhose Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Er det noen som kan slenge opp installern eller? Jeg blir GAL her. Får kun installer til GAMLE spotify og ikke den nye :s Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Se på forrige side.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Det er da jævlig rart at spotify har ute den nyeste versjonen på sida si tidligere idag men nå er gått tilbake til 3.23 Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Det er da jævlig rart at spotify har ute den nyeste versjonen på sida si tidligere idag men nå er gått tilbake til 3.23 Vil tro at det ligger i at de ikke klarer å håndtere at alle skal oppgradere på en gang, så ettersom flere og flere fant ut at de kunne finne nyeste på siden så gikk de tilbake. Eller kanskje de fant en eller annen feil i den nyeste versjonen så det tok den ned. Dog bare spekulerer. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Trykk på rediger og velg de listene folk skal se. Easy pie.Uansett! Jeg får ikke lastet ned nyeste versjonen hjemme her Prøvd 5 ganger og ender alltid opp med 03.23 ... Noen som kan slenge ut installern til den nyeste eller? There you go my friends. http://www.mediafire.com/?zqnc2bxzmeo Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 That might be... Har ikke hadd problemer med den nye i det heletatt jeg Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 That might be... Har ikke hadd problemer med den nye i det heletatt jeg Min har kræsjet 5-6 ganger allerede Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) legg meg til: Mattinito Endret 27. april 2010 av Rick James's bitch Lenke til kommentar
sib Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 http://open.spotify.com/user/actar Bare legg meg til. Går mest i rock og kvalitetstrance Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Om det er noen som savner litt Metallica og ikke har det selv så har jeg alt Bare legg meg til: Mattinito Andre folk kan ikke spille musikken fra pcen din. Om man hadde kunnet det hadde nok plateselskapene skreket høyt. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 jeg hadde håpa det gikk selv dog på egen konto Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Om det er noen som savner litt Metallica og ikke har det selv så har jeg alt Bare legg meg til: Mattinito Andre folk kan ikke spille musikken fra pcen din. Om man hadde kunnet det hadde nok plateselskapene skreket høyt. Jamen da er det jo ikke noe morro! Jeg tolket det som at det var det som var "DET STORE" da jeg leste artikkelen til ITavisen.. Men men. Endret 27. april 2010 av Rick James's bitch Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Det var ITavisen . ikke gråt over spilt melk Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Det var ITavisen . ikke gråt over spilt melk Du har så rett! Det er jo allikevel herlig at jeg nå slipper å bytte mellom spotify og itunes og heller ha all musikken min på ETT sted! Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Noen som opplever at Top Tracks og Artists er litt byggy? Har et par låter og artister der som helt klart ikke er av mine topp 6. Endret 27. april 2010 av KompleX Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Det var ITavisen . ikke gråt over spilt melk Du har så rett! Det er jo allikevel herlig at jeg nå slipper å bytte mellom spotify og itunes og heller ha all musikken min på ETT sted! Thats true dawg. Det er jeg og glad over. For det har vært noe herk på den pc-en her. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 I videoen hvor de viser fram den nye oppdateringen, så kommer det opp et lite ikon/vindu øverst i høyre hjørne som viser hvilken sang det er som spilles av. Om mulig, hvordan kan jeg slå på det? http://www.youtube.com/watch?v=Gng29RIhIl8&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Noen som opplever at Top Tracks og Artists er litt byggy? Har et par låter og artister der som helt klart ikke er av mine topp 6. Samme her. Meste stemmer nok, men er en sang på topp jeg bare har hørt én gang før da jeg fikk lenke til den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå