Sameboe Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Noen som har lastet ned den nye innstaleren som gidder å lege den ut her på forumet? takk Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hadde ikke tillatelse til å laste den opp. Sikkert noen som har en server de kan legge den ut på. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) There you go my friends. http://www.mediafire.com/?zqnc2bxzmeo Endret 27. april 2010 av aunmar Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Bare hos meg nye Spotify er litt buggy? Kommer "Svarer ikke" hele tiden nå etter å spilt en sang i et halvt minuttt. Var helt fint da jeg brukte den i dag tidlig. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 There you go my friends. http://www.mediafire.com/?zqnc2bxzmeo Takk Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Må si den nye updaten er nice =) Min profil: Nitrius Edit: Lagt merke til at noen sanger jeg har hatt i spillelistene mine har blitt grå etter updaten, altså kan ikke spille de av lengre, ser ut som de har blitt flytta ut av kategorien "Lov til å spilles av for folk i Norge". Noen flere som har lagt merke til dette? Eller er det bare en eller annen rar innstilling den nye updaten har satt, som kan forandres? Så vidt jeg vet var ikke disse synlige før med mindre du hadde enablet at de skulle være synlige. Dvs. at de har vært sånn lenge men nå som du kan legge inn musikk fra pcen din kan du fylle inn disse, derfor vises de igjen. Nah, ganske sikker på at det var noen par sanger i en av spillelistene mine som jeg før kunne høre på, men får nå feilmeldingen om at disse ikke kan spilles av i Norge. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 There you go my friends. http://www.mediafire.com/?zqnc2bxzmeo Sweet! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Nå har den sluttet å fungere her også. Får error på samtlige fonter. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Merkelig at de plutselig tok bort den nye versjonen, funker fortsatt her, men kan jo hende at de oppdaget en eller annen bug. Edit: Kan jo også bety at de har problemer med at alle prøver å oppgradere på en gang, så en comment på bloggen til Spotify: We can't handle everyone upgrading all at once so we spread it out. Posta for 1 time siden ca. Endret 27. april 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Roskov Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Bare hos meg nye Spotify er litt buggy? Kommer "Svarer ikke" hele tiden nå etter å spilt en sang i et halvt minuttt. Var helt fint da jeg brukte den i dag tidlig. Skjer akuratt det samme her hos meg nå, funka fint tidligere idag med nyversjonen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Alt på den nye funker fett her ihvertfall Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 There you go my friends. http://www.mediafire.com/?zqnc2bxzmeo Mac-utgaven: http://www.megaupload.com/?d=7GXMZTNM Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 :| noen som har 0.4.3 exe filen liggende på pc-en som kan ta og laste den opp på rapidshare eller megaupload? Se litt lengere opp Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Isj, den nye versjonen krasjer for meg hele tiden. Pc-versjonen krasjer Mac versjonen fungerer som bare det!!! Endret 27. april 2010 av MogensAlfonse Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Jeg får den til å fungere ved å kjøre den nedlastede .dmg-filen - men fra Applications-mappen fungerer det ikke. Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Min profil hvis noen er interessert. Angående "grå sanger" så er dette sanger du har lagt i en spilleliste, men som på et senere tidspunkt er blitt gjort utilgjengelig for deg. Disse sangene er nå tilbake i spillelistene dine for i den nye versjonen kan lokale sanger lagret på harddisken linkes til Spotify, så hvis du har en grå sang lagret lokalt kan du nå høre på den ved at Spotify spiller av den lokale filen Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Angående "grå sanger" så er dette sanger du har lagt i en spilleliste, men som på et senere tidspunkt er blitt gjort utilgjengelig for deg. Disse sangene er nå tilbake i spillelistene dine for i den nye versjonen kan lokale sanger lagret på harddisken linkes til Spotify, så hvis du har en grå sang lagret lokalt kan du nå høre på den ved at Spotify spiller av den lokale filen Hm, høres logisk ut. Isåfall, hvorfor har vi disse restriksjonene egentlig? Har det noe med hva plateselskapet og Spotify har blitt enige om? Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 ...snip... Hm, høres logisk ut. Isåfall, hvorfor har vi disse restriksjonene egentlig? Har det noe med hva plateselskapet og Spotify har blitt enige om? Ja det er antakelig avtaler mellom plateselskaper og Spotiy. Det beste eksempelet jeg kommer på i farten er Rammstein som lenge var tilgjengelig på Spotify, men som senere ble fjernet. Jeg hadde masse Rammstein i den ene spillelista mi og alle sangene forsvant. Disse sangene er tilbake nå, men er grå. Lenke til kommentar
Pludderhose Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Finnes det noen måte å blokkere enkelte folk fra å subscribe listene mine? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Trykk på rediger og velg de listene folk skal se. Easy pie. Uansett! Jeg får ikke lastet ned nyeste versjonen hjemme her Prøvd 5 ganger og ender alltid opp med 03.23 ... Noen som kan slenge ut installern til den nyeste eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå