MrEspen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Hvis du har lest nyheten og tilhørende blog-post på spotify.com så ville du sett at, ja, du kan nå synkronisere dine lokale filer til mobilklienten. De kan også ligger i samme playlist som de filene som ligger i katalogen til spotify... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Har lagt til samtlige som har linka til profilen sin i tråden Meg på Spotify. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) gone Endret 29. april 2010 av EB_Veyron Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Awesome den nye oppdateringen, men er det noen som kan fortelle meg en ting, hva betyr den logoen av en kjetting (Ligner på den som er her av typen "Sett inn en lenke")? Hvis jeg trykker på den så kommer jeg inn på albumet låten ligger på, men denne lenken er kun tilgjengelig på 2 av låtene mine elns, f.eks. http://open.spotify.com/track/2Vfv26w2rOQrXTHeB86GvY. Og hvis ikke jeg har misforstått, så kan jeg sende mine offline mp3-filer over nettet til mine venner? mtp at jeg har en inbox nå for mottatt musikk. Regner med at noen kommer til å skrike høyt over dette hvis det er tilfellet... Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) - Endret 31. juli 2011 av LSĐ Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Lurer på om det er mulig å forandre på artistnavn? Er et band som har fått "The" foran navnet 50% av gangene, som er det riktige, mens de andre 50% så står bare selve navnet. Eller er det mulig å få spotify til å ignorere "The" på samme måte som iTunes? Huk av for "Gracenote" Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Jakoozie Legg meg gjerne til Endret 27. april 2010 av Jakoozie Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Awesome den nye oppdateringen, men er det noen som kan fortelle meg en ting, hva betyr den logoen av en kjetting (Ligner på den som er her av typen "Sett inn en lenke")? Hvis jeg trykker på den så kommer jeg inn på albumet låten ligger på, men denne lenken er kun tilgjengelig på 2 av låtene mine elns, f.eks. http://open.spotify.com/track/2Vfv26w2rOQrXTHeB86GvY. Og hvis ikke jeg har misforstått, så kan jeg sende mine offline mp3-filer over nettet til mine venner? mtp at jeg har en inbox nå for mottatt musikk. Regner med at noen kommer til å skrike høyt over dette hvis det er tilfellet... 1: Lenken betyr vel bare at sangen fins andre plasser på spotify, eks. i andre album. 2: Inboxen er vel for folk som sender spotify-sanger til hverandre antar jeg. Vet ikke om du kan sende musikk fra local files. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Når jeg spiller av en lokal sang så får jeg muligheten til å sende den til "vennen min", hehe. Har ikke testet dette enda da... Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Ah, stemmer det ja. Har ikke testa det enda så veit ikke åssen det funker. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Yep, that's it in one. I've been playing around with it since writing the post - basically you can't share those local files with friends, but they can listen to them if they've got those songs in their local files. Works really well, actually. http://gizmodo.com/5525221/spotify-now-allows-itunes-libraries-to-be-uploaded Endret 27. april 2010 av lordbost Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Evt. at du sender over en sang så lenge den ikke er grå(i local files) så kan vedkommende spille av den fra spotify-biblioteket. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Må si den nye updaten er nice =) Min profil: Nitrius Edit: Lagt merke til at noen sanger jeg har hatt i spillelistene mine har blitt grå etter updaten, altså kan ikke spille de av lengre, ser ut som de har blitt flytta ut av kategorien "Lov til å spilles av for folk i Norge". Noen flere som har lagt merke til dette? Eller er det bare en eller annen rar innstilling den nye updaten har satt, som kan forandres? Endret 27. april 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Jeg og vil ha den nye versjonen, men den funker ikke til meg enda. Har prøvd å laste ned uten hell. Kommer inn på samme gamle spotify. Jaja, får vel bare vente Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. april 2010 Forfatter Del Skrevet 27. april 2010 Slett filene fra den gamle først, så skal det fungere. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Må si den nye updaten er nice =) Min profil: Nitrius Edit: Lagt merke til at noen sanger jeg har hatt i spillelistene mine har blitt grå etter updaten, altså kan ikke spille de av lengre, ser ut som de har blitt flytta ut av kategorien "Lov til å spilles av for folk i Norge". Noen flere som har lagt merke til dette? Eller er det bare en eller annen rar innstilling den nye updaten har satt, som kan forandres? Så vidt jeg vet var ikke disse synlige før med mindre du hadde enablet at de skulle være synlige. Dvs. at de har vært sånn lenge men nå som du kan legge inn musikk fra pcen din kan du fylle inn disse, derfor vises de igjen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Det funker ikke å laste ned over spotify.com her HALP :< Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Komisk at jeg allerede klokken ti i morges kunne laste ned nye spotify på skole-pcen. Nå på hjemme-pcen får jeg bare samme gamle. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Grahhh!! De har lagt tilbake den gamle installerene igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå