Gå til innhold

Spotifykaféen - generell chitchat rundt Spotify og online musikktjenester.


WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Awesome den nye oppdateringen, men er det noen som kan fortelle meg en ting, hva betyr den logoen av en kjetting (Ligner på den som er her av typen "Sett inn en lenke")?

 

Hvis jeg trykker på den så kommer jeg inn på albumet låten ligger på, men denne lenken er kun tilgjengelig på 2 av låtene mine elns, f.eks. http://open.spotify.com/track/2Vfv26w2rOQrXTHeB86GvY.

 

Og hvis ikke jeg har misforstått, så kan jeg sende mine offline mp3-filer over nettet til mine venner? mtp at jeg har en inbox nå for mottatt musikk. Regner med at noen kommer til å skrike høyt over dette hvis det er tilfellet...

Lenke til kommentar

Lurer på om det er mulig å forandre på artistnavn? Er et band som har fått "The" foran navnet 50% av gangene, som er det riktige, mens de andre 50% så står bare selve navnet. Eller er det mulig å få spotify til å ignorere "The" på samme måte som iTunes?

Huk av for "Gracenote" :)

Lenke til kommentar

Awesome den nye oppdateringen, men er det noen som kan fortelle meg en ting, hva betyr den logoen av en kjetting (Ligner på den som er her av typen "Sett inn en lenke")?

 

Hvis jeg trykker på den så kommer jeg inn på albumet låten ligger på, men denne lenken er kun tilgjengelig på 2 av låtene mine elns, f.eks. http://open.spotify.com/track/2Vfv26w2rOQrXTHeB86GvY.

 

Og hvis ikke jeg har misforstått, så kan jeg sende mine offline mp3-filer over nettet til mine venner? mtp at jeg har en inbox nå for mottatt musikk. Regner med at noen kommer til å skrike høyt over dette hvis det er tilfellet...

1: Lenken betyr vel bare at sangen fins andre plasser på spotify, eks. i andre album.

 

2: Inboxen er vel for folk som sender spotify-sanger til hverandre antar jeg. Vet ikke om du kan sende musikk fra local files.

Lenke til kommentar
Yep, that's it in one. I've been playing around with it since writing the post - basically you can't share those local files with friends, but they can listen to them if they've got those songs in their local files. Works really well, actually.

 

http://gizmodo.com/5525221/spotify-now-allows-itunes-libraries-to-be-uploaded

Endret av lordbost
Lenke til kommentar

Må si den nye updaten er nice =)

 

Min profil: Nitrius

 

 

Edit: Lagt merke til at noen sanger jeg har hatt i spillelistene mine har blitt grå etter updaten, altså kan ikke spille de av lengre, ser ut som de har blitt flytta ut av kategorien "Lov til å spilles av for folk i Norge". Noen flere som har lagt merke til dette? Eller er det bare en eller annen rar innstilling den nye updaten har satt, som kan forandres?

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Må si den nye updaten er nice =)

 

Min profil: Nitrius

 

 

Edit: Lagt merke til at noen sanger jeg har hatt i spillelistene mine har blitt grå etter updaten, altså kan ikke spille de av lengre, ser ut som de har blitt flytta ut av kategorien "Lov til å spilles av for folk i Norge". Noen flere som har lagt merke til dette? Eller er det bare en eller annen rar innstilling den nye updaten har satt, som kan forandres?

Så vidt jeg vet var ikke disse synlige før med mindre du hadde enablet at de skulle være synlige. Dvs. at de har vært sånn lenge men nå som du kan legge inn musikk fra pcen din kan du fylle inn disse, derfor vises de igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...