Vamos Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Noen med en bra spilleliste som gjør at man får testet subwooferen litt? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Når jeg prøvde ut bassen min søkte jeg bare på "bass test" på Spotify. Er en del der, om ikke akkurat musikk. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 3 WIMP-koder: SHVMWD CDF9VE V3S6GY Gir deg 30dagers fri bruk. Koz. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Æsj, ble tvunget til å lage abonnement også. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Tusen takk. Tok den øverste. Får se om dette er noe bedre enn Spotify da. Var hvertfall mye mer styr å installere, med Adobe Air og alt mulig... edit: Spiller Wimp og Spotify samtidig nå. CPU bruk: Spotify 3%, Wimp 20%... Det var ikke en god start... Dette er til og med med Spotify i Wine i Ubuntu. Adobe Air er visst ikke spesielt bra... edit2: hmmm, nå økte plutselig prosessorbruken til Wimp til 40%... edit3: Ja... nå er den oppe i 80%. Det må da være noe galt her, eller er faktisk Adobe Air så ressurskrevende? Jeg har forøvrig en Core 2 Duo P8700 2.53GHz. Istad gikk den på 800MHz, men etter jeg starta Wimp går den på 2.53GHz. edit4: Etter restart av Wimp ligger den igjen på 20% og har gjort det en stund nå. Hvertfall bedre, men fortsatt et godt stykke over det jeg anser som akseptabelt. Endret 3. mars 2010 av trygveaa Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Rolling Stones "The 500 Greatest Songs of All Time" 436 sanger det er den mest komplette jeg har funnet i alle fall. Herlig! Takker så meget. Endret 3. mars 2010 av Haawy Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) 3 WIMP-koder: SHVMWD CDF9VE V3S6GY Gir deg 30dagers fri bruk. Koz. Takker! Vært på jakt etter en wimp kode. e:Helvete, alle er brukt -.- Endret 3. mars 2010 av Vowels Lenke til kommentar
danjah Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 3 WIMP-koder: SHVMWD CDF9VE V3S6GY Gir deg 30dagers fri bruk. Koz. Takker! Vært på jakt etter en wimp kode. e:Helvete, alle er brukt -.- Send en SMS til nummeret som oppgis på wimp.no litt over midnatt en tilfeldig dag (eller prøv eventuelt allerede nå). Da blir det bankers invitasjonskode på deg. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Oh, takker for tipset. Skal prøve det Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg synst Tone Damli Aaberge er mer irriterendes enn Jonathan. Klikker hver gang jeg hører "SpoDify" Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hvis det er så vanskelig så skaff deg Preminum da, blir litt lei av disse som skal klage over reklame på en gratis-utgave. Er det noe mulighet til å se hva som er esklusivt for tiden for preminum? Veit om Jimi Hendrix-plata, men ville gjerne sett hva det er for å kanskje oppdage noe ny musikk i tilegg. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Reklamen pleier vanligvis ikke å irritere meg, men når jeg hørte Justice - Phantom Part 1 som skal gli smooth over i Part 2, kom reklamen i mellom. Jeg måtte faktisk høre hele Part 1 igjen Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Ooh, veitt akkurat kva du meinar... Det var det som førte til at eg nå har bestemt meg for å lasta ned igjen Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Å herregud! Q-meieriene sin reklame er døden! Eg holde på å spy kvar gang eg høyre den, fysj fysj! Slurping og smatting, nei nei nei!! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Å herregud! Q-meieriene sin reklame er døden! Eg holde på å spy kvar gang eg høyre den, fysj fysj! Slurping og smatting, nei nei nei!! Jeg har ikke hatt reklame på lenge nå jeg Lenke til kommentar
Palme Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hmm.. Ikke jeg heller! Helt siden jeg begynte å betale bare 99,- pr. mnd. har jeg ikke hørt et pip reklame! Genialt! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hmm.. Ikke jeg heller! Helt siden jeg begynte å betale bare 99,- pr. mnd. har jeg ikke hørt et pip reklame! Genialt! Morsom du! Men seriøst jeg har ikke premium. Ikke noe rekla... Der ja... slurping er jo digg Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hvordan er det når man bruker spotify på mobilen (offline), vil sangene du fjerne fra spillelistene bli oppdatert når du går online igjen eller vil bare sangene bli lastet ned på ny? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 De synces jo med listene på PCen. Sletter du på mobilen slettes de på PCen når du går online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå