WheelMan Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Er noe som bugger seg når man går tilbake til vanlig. Prøv å slett allt av cache fra Spotify og reinstaller. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Salgstriks kalles det Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Har hatt det litt gøy i naturfagstimen nå! Radioplay knappen Det som kommer når jeg trykker og holder inn knappen nede i høyre hjørne når den er på play Det er der når den står på play Det som kommer når jeg trykker og holder inn knappen nede i høyre hjørne når den er på pause Det som er når den er på pause. Endret 12. februar 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg gjorde det på mac, ved å gå til programmet, høyreklikk, "hvis innhold i pakken", gå til resources, og endre .png filene. Vil tro at det er noe av det samme på PC, har ikke testet det enda, men har tenkt til å gjøre det nå snart. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg gjorde det på mac, ved å gå til programmet, høyreklikk, "hvis innhold i pakken", gå til resources, og endre .png filene. Vil tro at det er noe av det samme på PC, har ikke testet det enda, men har tenkt til å gjøre det nå snart. Jeg har mac, så takk Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Du må huske på å gjøre det i samme størrelse som det var fra før av, hvis ikke så blir det ikke noe kult Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg har nesten ikke brukt Spotify etter at jeg aktiverte Premium før i dag xD Brukte det dog masse før... Lenke til kommentar
akle Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Payments not possible for the moment being We are currently unable to process payments. Please try again later. Our apologies. Noen som opplever dette? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Jau. Har skjedd med meg ett par ganger. Bare legg inn betalinga igjen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 Statiol deler ut gratis invites i sammenheng med by:Larm folkens. Hiv dere på http://www.statoil.com/heroes/no/byLarm201...es/default.aspx Lenke til kommentar
Monday Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Statiol deler ut gratis invites i sammenheng med by:Larm folkens. Hiv dere på http://www.statoil.com/heroes/no/byLarm201...es/default.aspx Du siden jeg har deg i tråden, kunne du oppdatert førstetråden og fjernet mine invites? De er alle tatt Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er det nokon som veitt kva planar spotify har for resten av verda? Lenke til kommentar
Monday Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Er det nokon som veitt kva planar spotify har for resten av verda? De prøver og starte opp i Amerika men har store problemer siden selskapene er meget skeptisk til at folk skal kunne høre musikken deres gratis, men de kommer nok ut der før eller senere i år tenker jeg. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Fins det noko kart over kor det er tilgjengelegt? Tenkar eigentleg på resten av europa Lenke til kommentar
Monday Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Fins det noko kart over kor det er tilgjengelegt? Tenkar eigentleg på resten av europa http://en.wikipedia.org/wiki/Spotify#Cost_and_availability Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Takkar (føle meg veldig lat nå, eigentleg ) Endret 15. februar 2010 av Alliha Lenke til kommentar
erlendo89 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ser ut som de fleste invites i førstpost er brukt egentlig. Jeg måtte prøve meg fram og fant etterhvert en som ikke var tatt. Men skaffa meg premium nå så har to invites å gi bort i tilfelle noen trenger. Bare å sende pm Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg har en del invites jeg også hvis det er noen som skulle trenge! Er det noen som har en spilleliste med Rolling Stones "The 500 Greatest Songs of All Time"? Lenke til kommentar
akle Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Rolling Stones "The 500 Greatest Songs of All Time" 436 sanger det er den mest komplette jeg har funnet i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå