Herr Brun Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det har skjedd noe merkelig med en sang i lista mi. Against All Odds av Phil Collins har blitt forandret, isteden for sang har der komt et blåseinstrument av noe slag, hva har skjedd? Finner ikke den skikkelige versjonen Tenker du på denne låta? http://open.spotify.com/track/5b6vClAj7N7VFLXEso3hEY Det er en liveversjon. Les om plata her: http://en.wikipedia.org/wiki/A_Hot_Night_in_Paris At det bare er sax er altså gjort med vilje. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jepp, var den jeg tenkte på. Men tingen er at jeg hadde den skikkelige versjonen der han sang før, men den har plutselig blitt byttet ut med den av enellerannen grunn, og jeg finner ikke igjen den gamle. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Mulig den er gitt ut på et plateselskap som har trukket seg fra spotify. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Noen som har en spilleliste eller veit om arister på spotify som egner seg til og høre på når man gjør lekser eller skolearbeid? Altså, ikke altfor forstyrrendene og bråkete musikk som tar for mye oppmerkesomhet bort fra arbeidet. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Du kan sjekke ut min leseliste: http://open.spotify.com/user/eb_veyron/pla...0ZVi8L0vO7C8ax6 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Takk! Den var midt i blinken Lenke til kommentar
Monday Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Slutt for spotify? Vel, hvis det er noe musikkbransjen kan, så er det og skyte seg selv i foten, skal ikke se bort ifra det der. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg er registrert som gratisbruker, men spotify er ikke noe som hindrer meg i å kjøpe musikk (98% av all musikk jeg hører er kjøpt (eller nedlastet, men det er en følge av økonomi og tilbud, noe er bare umulig å få tak på lovlig)). Antagelig teller jeg fortsett vel så mye som en som bruker gratis-spotify til all musikken sin. Lenke til kommentar
akle Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Noen som vet om Spotify kommer til og utvide mulighetene angående flere topplister (noe likt som det er på iTunes Store, men topplister for sjangere, rock, pop osv..) Og en lettere måte og bla i sjangere. Det er jo ikke så kjempe enkelt og "oppdage" nye musikk. Også lurer jeg på hvor mye plass tar musikk i offline modus? Endret 11. februar 2010 av akle Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Slutt for spotify? Alle skjønner vel at det ikke er økonomi i gratisversjonen (ellers så ville de jo ikke hatt masse egenannonser). La oss bare håpe at folk som bruker Spotify synes det er en tjeneste det er verdt å betale for. At gratisabonnement blir kansellert har det vel aldri vært noen tvil om - spørsmålet er bare når. Lenke til kommentar
akle Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Alle skjønner vel at det ikke er økonomi i gratisversjonen (ellers så ville de jo ikke hatt masse egenannonser). La oss bare håpe at folk som bruker Spotify synes det er en tjeneste det er verdt å betale for. At gratisabonnement blir kansellert har det vel aldri vært noen tvil om - spørsmålet er bare når. Hvordan tror dere det blir når gratisversjonen forsvinner da? Kan det hende at det blir reklame på betalingsversjonen!? Eller droppes reklamen fullstendig!? Det har jo uansett hvert veldig smart og lansere det med en gratisversjon slik de har gjort, de har jo fått en stor brukergruppe. Ser for meg noe slikt som at gratisversjonen blir begrenset til 30 dager eller noe slikt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Nå har vi jo diskutert gratistjenester som spotify og grooveshark her. Noen som har prøvd we7 her? Bedre utvalg enn grooveshark men mye reklame. Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Hvordan tror dere det blir når gratisversjonen forsvinner da? Kan det hende at det blir reklame på betalingsversjonen!? Neppe. Reklamen nå er jo stort sett bare for å irritere freeloadere over på betalingsversjonen. Det kan vel tenkes at de i første omgang begrenser gratisversjonen til f.eks. 2 timer pr. døgn eller lignende istedet for å ta den helt bort - de bør vel uansett ha en eller annen mulighet for at folk skal kunne teste tjenesten før de betaler. Endret 11. februar 2010 av Transponder79 Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Spotify er genialt for meg som student, da har jeg all musikken jeg trenger til en overkommelig pris. Som student er det å kjøpe cder eller mye musikk gjennom iTunes umulig uten å sulte. Har ingenting imot å betale for musikken, må bare ha muligheten først Lenke til kommentar
Monday Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Også lurer jeg på hvor mye plass tar musikk i offline modus?Er ikke helt sikker, på min datamaskin bruker den 2.5gb på 150ish sanger(sjekke selv: C:\Users\OlaNordmann\AppData\Local\Spotify\Storage ) Det kan vel tenkes at de i første omgang begrenser gratisversjonen til f.eks. 2 timer pr. døgn eller lignende istedet for å ta den helt bort - de bør vel uansett ha en eller annen mulighet for at folk skal kunne teste tjenesten før de betaler.Tenker meg at det blir 30dagers gratis prøveperiode som de fleste andre online musikktjenester. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Også lurer jeg på hvor mye plass tar musikk i offline modus? 1.2 MB per minutt i vanlig kvalitet (160 kbps), og 2.4 MB i høy kvalitet (320 kbps, bare tilgjengelig for premium). Lenke til kommentar
akle Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Noen som merker noe til at Spotify innimellom hopper til neste sang etter noen sekunder. Gjelder gratisversjonen. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Har du hatt Premium før? Lenke til kommentar
akle Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Ja har hatt en måned for å prøve det på mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå