Monday Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Monday: Jeg vet ikke om du er ironisk eller ikke nå, men du klager(?) på at TS ikke klarer å holde liv i tråden med invites. Jeg ser ikke mange andre som har tatt initiativ til en slik tråd før? Er som vi i Norge klager og klager, men vi er verdens beste land å bo i... Kudos til WheelMan! Ja jeg er nok bare ironisk (triste greier at ironi ikke kommer like lett fram på forums som i daglitale) Storfornøyd med jobben han og alle andre moderatorer gjør Endret 29. januar 2010 av Monday Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Eller at man starter en egen tråd kun dedikert til invites hvor folk spør og de som har sier fra at de har. Invites dukker opp hele tida her. Vi har allerede to tråder, denne og FAQ-tråden, begge blir det spurt om invites i. Uansett hva man gjør så vil det bli kaos. Denne guiden som jeg publiserte på hjemmesiden min fungerer fremdeles, da trenger man ikke invite. Bare husk å endre adresse til norsk igjen. http://kvtl.com/2009/09/your-guide-to-spot...this-is-part-5/ Wheelman: Kan du legge den til i førsteinnlegg? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 KVTL: Tror din link passer bedre i FAQ'en for Spotify. Lenke til kommentar
Mathia Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Dette er det beste av det beste! Har høstet strålende kritikker og går som en farsott på vorspiel og parties i det ganske land! Hovedsaklig House og Dance, noe Hands-Up, litt R&B og ettpar klassikere! Enjoy! Nyt! Føl deg priviligert og ikke minst bli festens midtpunkt! DJ Mathia's Partylist! Lenke til kommentar
Monday Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 DJ Mathia's Partylist! Nice one Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2010 Liker den, absolutt! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er det en mulighet å høre på Spotify via en proxy eller noe sånn at jeg slipper den norske hvitevare-mix reklamen og talky talky? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Veldig enkelt: Skaff premium. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Når man ikke har sånn kjempe masse med penger så er ikke det aktuelt Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Når man ikke har sånn kjempe masse med penger så er ikke det aktuelt 100kr? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Når man ikke har sånn kjempe masse med penger så er ikke det aktuelt 150 kr for 3 mnd er ikke all verdens... Lenke til kommentar
Monday Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Når man ikke har sånn kjempe masse med penger så er ikke det aktuelt 150 kr for 3 mnd er ikke all verdens... Nå er det jo en gang slik at det er 300kr for 3 måneder eller? Edit: Mener du the pirate bay sin VPN? Og for noen på ukelønn/stipend så er det altfor masse uansett Endret 9. februar 2010 av Monday Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kommer da helt ann på hvilken skole man går på. Vgs f.eks. Folk får jo 10k dask for å kjøpe mat i kantina. Da har man råd! Lenke til kommentar
Monday Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kommer da helt ann på hvilken skole man går på. Vgs f.eks. Folk får jo 10k dask for å kjøpe mat i kantina. Da har man råd! Er nok ikke de som har 10k i matpenger som syns det er for dyrt og betale for spotify handler om prioriteringer og mat kommer nok ofte foran det og høre på musikk uten reklame Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 For et par uker siden har Spotify begynt å stoppe opp i et par sekunder. Helt random når det skjer, noen ganger går det en helt sang uten mens andre ganger kan det skje opptil tre-fire ganger på en sang. Veldig irriterende, noen som har samme problem? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Når man ikke har sånn kjempe masse med penger så er ikke det aktuelt 150 kr for 3 mnd er ikke all verdens... Nå er det jo en gang slik at det er 300kr for 3 måneder eller? Edit: Mener du the pirate bay sin VPN? Og for noen på ukelønn/stipend så er det altfor masse uansett Jeg kjøpte 3 mnd premium igjennom en reklame på spotify med unibet. Der jeg skulle sette inn 150kr på unibet også fikk jeg 3 mnd + 150kr å bruke på unibet (og bli spillegal som de håper på ) Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Samme her. Har spilt litt, men kommer ikke til å sette inn mer penger i alle fall. Heller ta ut Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det har skjedd noe merkelig med en sang i lista mi. Against All Odds av Phil Collins har blitt forandret, isteden for sang har der komt et blåseinstrument av noe slag, hva har skjedd? Finner ikke den skikkelige versjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå