Gå til innhold

Spotifykaféen - generell chitchat rundt Spotify og online musikktjenester.

WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
100 kr i måneden er så absolutt verdt det for å slippe jonathan. Og for å støtte spotify. Og 320 kbps bitrate!

Og for å ikke nevne offline playlist, perfekt å ha på feks. laptopen om man beveger seg inn og ut av god nettdekning hele tiden.

Lenke til kommentar

Kan jeg anbefale å heller bare legge ut brukernavn på folka som har PM i første post? Og ikke selve tokenen? Så kan folk sende PM dit om de vil ha invite, så fjerner wheelman navnet deres fra førstepost når de ikke har flere. Eller noe i den duren. Opplegget nå funker jo heller dårlig.

Lenke til kommentar
Kan jeg anbefale å heller bare legge ut brukernavn på folka som har PM i første post? Og ikke selve tokenen? Så kan folk sende PM dit om de vil ha invite, så fjerner wheelman navnet deres fra førstepost når de ikke har flere. Eller noe i den duren. Opplegget nå funker jo heller dårlig.

+1 Da slipper man også at random googlere tar invites :)

Lenke til kommentar
Eller at man starter en egen tråd kun dedikert til invites hvor folk spør og de som har sier fra at de har. Invites dukker opp hele tida her.

Vi har allerede to tråder, denne og FAQ-tråden, begge blir det spurt om invites i.

Uansett hva man gjør så vil det bli kaos.

Lenke til kommentar
Eller at man starter en egen tråd kun dedikert til invites hvor folk spør og de som har sier fra at de har. Invites dukker opp hele tida her.

Vi har allerede to tråder, denne og FAQ-tråden, begge blir det spurt om invites i.

Uansett hva man gjør så vil det bli kaos.

Det er fordi trådstarter i denne tråden ikke er aktiv, ingen av de på første posten hans fungerer og jeg har sendt han en liste med valid invites med PM for noen dager siden og de har enda ikke dukket opp.

Lenke til kommentar
Monday: Nå skal det legges til at TS er moderator og har litt mer å styre med enn kun en tråd.

Ja jeg vet jo det :p men var et svar til "uansett hva man gjør så blir det kaos" funker lite hvis det man gjør er og starte en tråd og holde på med skole og sånt tull (!)

Lenke til kommentar

Monday: Jeg vet ikke om du er ironisk eller ikke nå, men du klager(?) på at TS ikke klarer å holde liv i tråden med invites. Jeg ser ikke mange andre som har tatt initiativ til en slik tråd før?

Er som vi i Norge klager og klager, men vi er verdens beste land å bo i...

Kudos til WheelMan!

Endret av Natrich
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...