Ueland Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Noen som har noen gode 90-tallslister å legge ut? Søk på year:1990-1999 så er det bare å kose seg Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ah, digg søk. Har ikke tenkt på å bruke det! Lenke til kommentar
Monday Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Spotify har 250.000 betalende medlemmer og 7 millioner gratis brukere Bare i Norge er det 600.000 medlemmer(1 av 8 nordmenn) og vi har visstnok en av de høyeste andeler av betalende brukere 250.000 som betaler for premium(99kr måned) = 25 millioner kroner i måneden(300 millioner i året) og det er ikke medregnet annonse inntektene som visstnok øker hver måned o.O Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 100 kr i måneden er så absolutt verdt det for å slippe jonathan. Og for å støtte spotify. Og 320 kbps bitrate! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 100 kr i måneden er så absolutt verdt det for å slippe jonathan. Og for å støtte spotify. Og 320 kbps bitrate! Og for å ikke nevne offline playlist, perfekt å ha på feks. laptopen om man beveger seg inn og ut av god nettdekning hele tiden. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Har vurdert Premium, men jeg kjøper heller to-tre CD'er i måneden Jonathan irriterer meg ikke nevneverdig, og bådde offline og iPhoneversjonen har jeg ikke bruk for. Mye fordi jeg sjeldent er Offline, og at iPhone ikke kan multitaske. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som har noen gode 90-tallslister å legge ut? Søk på year:1990-1999 så er det bare å kose seg Joda. Vet det er en mulighet. Jeg bare var ute etter en ferdig sammensatt liste å kose meg med. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Trenger en bra jobbe-spilleliste. Skal nemlig starte på et prosjekt som skal leveres før 23:59 i kveld. Vi har hatt 4 uker, men har ikke hatt tid. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Trenger en bra jobbe-spilleliste. Skal nemlig starte på et prosjekt som skal leveres før 23:59 i kveld. Vi har hatt 4 uker, men har ikke hatt tid. Eye of the Tiger? :!: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kan jeg anbefale å heller bare legge ut brukernavn på folka som har PM i første post? Og ikke selve tokenen? Så kan folk sende PM dit om de vil ha invite, så fjerner wheelman navnet deres fra førstepost når de ikke har flere. Eller noe i den duren. Opplegget nå funker jo heller dårlig. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Kan jeg anbefale å heller bare legge ut brukernavn på folka som har PM i første post? Og ikke selve tokenen? Så kan folk sende PM dit om de vil ha invite, så fjerner wheelman navnet deres fra førstepost når de ikke har flere. Eller noe i den duren. Opplegget nå funker jo heller dårlig. +1 Da slipper man også at random googlere tar invites Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Jeg har to invites, bare å sende PM Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Eller at man starter en egen tråd kun dedikert til invites hvor folk spør og de som har sier fra at de har. Invites dukker opp hele tida her. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Eller at man starter en egen tråd kun dedikert til invites hvor folk spør og de som har sier fra at de har. Invites dukker opp hele tida her. Vi har allerede to tråder, denne og FAQ-tråden, begge blir det spurt om invites i. Uansett hva man gjør så vil det bli kaos. Lenke til kommentar
Monday Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Eller at man starter en egen tråd kun dedikert til invites hvor folk spør og de som har sier fra at de har. Invites dukker opp hele tida her. Vi har allerede to tråder, denne og FAQ-tråden, begge blir det spurt om invites i. Uansett hva man gjør så vil det bli kaos. Det er fordi trådstarter i denne tråden ikke er aktiv, ingen av de på første posten hans fungerer og jeg har sendt han en liste med valid invites med PM for noen dager siden og de har enda ikke dukket opp. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Monday: Nå skal det legges til at TS er moderator og har litt mer å styre med enn kun en tråd. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Mmmm.. da begynner man på listen av PM. Beklager at ting tar tid, jeg går skole og drit i tilleg til forumhoring og moderatorembete Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2010 Da var 31 tokens lagt til. Takk til de som bidrar, og kos dere med spotify folkens Lenke til kommentar
Monday Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Monday: Nå skal det legges til at TS er moderator og har litt mer å styre med enn kun en tråd. Ja jeg vet jo det men var et svar til "uansett hva man gjør så blir det kaos" funker lite hvis det man gjør er og starte en tråd og holde på med skole og sånt tull (!) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 (endret) Monday: Jeg vet ikke om du er ironisk eller ikke nå, men du klager(?) på at TS ikke klarer å holde liv i tråden med invites. Jeg ser ikke mange andre som har tatt initiativ til en slik tråd før? Er som vi i Norge klager og klager, men vi er verdens beste land å bo i... Kudos til WheelMan! Endret 29. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå