L4r5 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 No problem. Så det begynte å dukke opp en del tråder om teamaet så tenkte det var greit å nevne. Og for ordens skyld så er det bare snakk om en falsk positiv. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvis du betaler for en måned får du 2. Hvis du betaler for et år får du 30. (begge deler hver gang du betaler) Virker litt som de har gjort om på det, kjører bare per mnd selv og hadde plutselig over 30stk liggende. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Leste ikke førsteposten skikkelig. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Noen som vet hvordan (hvis det er mulig) man kan velge hvem lyd driver som skal bli brukt når man bruker spotify? Lenke til kommentar
Enojo Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Hvis noen har en invite, send en PM. Ingen i førstepost funker. Lenke til kommentar
maturesh Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 send gjerne en invite til meg også. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Noen som har tatt seg tid til å lese førstepost? Overraskende få må jeg si... Ang. invites - LES NØYE!Jeg må få understreke at spørring etter invites vil ses på som spam, og tillates ikke. Dersom noen her inne har invites å dele med resten skal den personen ta kontakt med trådstarter via PM, så vil disse plasseres i førstepost. Når invites blir brukt eller ikke fungerer ber vi om at personen som bruker / finner ut av dette også sender en PM til trådstarter, så kan koden fjernes. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Det bør stå noe om det i topic i så fall. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Det bør stå noe om det i topic i så fall. Det er en selvfølge å lese førstpost første gang man kommer inn i en tråd. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Det bør stå noe om det i topic i så fall. Det er en selvfølge å lese førstpost første gang man kommer inn i en tråd. This. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 (endret) Ja, det er kanskje det, men dette tilsier jo noe annet: send gjerne en invite til meg også. Leste ikke førsteposten skikkelig. Du skrev det jo selv på forrige side, men det har ikke blitt gjort. Til TS, legg ved i emnetitel: (les førstepost!) Endret 23. januar 2010 av EB_Veyron Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 EB_Veyron: Ja jeg skrevet det, men TS har mye å gjøre siden han er moderatorer, derfor har han ikke tid til alt. Det er utrolig, når det står i stor skrift LES NØYE så klarer folk å prestere å skrive "Leste ikke førsteposten skikkelig." En liten OT her, hvorfor tar du vekk trackback i quotene? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Sannsynligvis fordi han bruker quote-tags og ctrl+v i stedet for innebygget quotefunksjon. Jeg gjør i alle fall det av og til. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Sannsynligvis fordi han bruker quote-tags og ctrl+v i stedet for innebygget quotefunksjon. Jeg gjør i alle fall det av og til. Okei, daså. Men tilbake til saken. Til dere nye som går til siste side her, les førstepost med mindre du tar det som et selvfølge! Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Korrekt Herr Tøs. Brukte hurtigsvar og bare wrappet i quote tags. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2010 La til fire nye som spontant kom i tråden her i går, fungerer ikke de heller? Har 15 PM å gå gjennom, skal få oppdatert med mange nye iløpet av dagen Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Ingen av invitene virker! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Noen som har noen gode 90-tallslister å legge ut? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 http://open.spotify.com/user/ingriddim/pla...3lCuS2ETXjM2A53 Ikke jeg som har laget lista, og noen av låtene er ikke tilgjengelig i Norge lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå