HulkHaugen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ja, det har blitt laget noen plugins, men de har visse begrensninger. Jeg vil at det skal se og fungere omtrent som det gjør i Spotifys egen klient. Gjerne med god støtte for fjernkontroll. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 HulkHaugen, hvis du jobber offshore så får du vel full uttelling for Spotify, med tanke på offline-mode Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 gleder meg til du kan kjøpe dagskort via mobilen jeg:D Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Stor takk til Raid2 for en benyttet invite Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hvordan er det når man kjøper en mnd premium. Vil de trekke automatisk videre til man stopper dette, eller er det kun for en mnd og man må selv sørge for å videreføre det når mnd er gått? Jeg betalte for en mnd i november og har fortsatt premium, men kan ikke se i nettbanken at noe mer er trukket siden november da de trakk 99,-. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Det blir automagisk trukket hver mnd her. Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) EDIT: Nevermind. Dumme meg greier ikke lese førsteposten Endret 14. januar 2010 av Lyral Lenke til kommentar
Palme Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Noen som trenger invites? Sitter på 5 stykker jeg vil bli kvitt. Send en PM til TS med invitene dine, så ligger han de ut på førstesiden Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ok, takker for det. Rart jeg ikke finner det i kontoutskriftene. Lenke til kommentar
Lyral Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Noen som trenger invites? Sitter på 5 stykker jeg vil bli kvitt. Send en PM til TS med invitene dine, så ligger han de ut på førstesiden Hehe, ja. Leste først, førsteposten etter jeg hadde postet >.< Har kjørt en allnighter, så hodet henger ikke helt med Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Til TS, legg ved i emnetitel: (les førstepost!) Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Og nå kan man få spotify premium til halv pris(og under) fra unibet og ladbrokes. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Ok, takker for det. Rart jeg ikke finner det i kontoutskriftene. Jeg finner heller ikke Last.fm-subscriptionen min i kontoutskriftene mine. Merkelig Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Sjekket om det står oppført som data-transfer eller noe lignende? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 De 18 kronene jeg blir trukket i mnd står ikke oppført på noen som helst måte Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Noen her inne som vet når/om Grooveshark får mulighet for lokal lagring av musikken? Det er det ENESTE som holder meg til Spotify. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hvis enkelte av dere kjører AVG så vil de rapportere spotify som et virus for tiden. Det er enkelt å gjøre noe med: 1. start AVG user interface (right click on AVG in system tray) 2. select components -> resident shield 3. select click manage exceptions 4. select Excluded files, click Add 5. browse over to c:\Program Files\Spotify\spotify.exe and select the file then click open 6 spotify.exe appears in the list with a selected tickbox - click apply Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Takk Lars. Fikk den feilmeldinga i hele går. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Kom akkurat hjem og skjønte lite her når AVG virket premenstruell. Takk Lars for at jeg fant svaret og løsningen enkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå