Pilot_ Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har de kutta ned på reklamen, altså? Jeg velger uansett å betale en symbolsk sum i måneden for å støtte opp folka som har gjort dette mulig, slik at det blir tilgjengelig i fremtiden. De er tross alt avhengig av at folk kjøper premium også. Offline-mulighet er jo også herlig. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har de kutta ned på reklamen, altså? Jeg velger uansett å betale en symbolsk sum i måneden for å støtte opp folka som har gjort dette mulig, slik at det blir tilgjengelig i fremtiden. De er tross alt avhengig av at folk kjøper premium også. Offline-mulighet er jo også herlig. Var akkurat dette som gjorde at jeg kjøpte Premium. Hvem er det som ikke støtter genialitet på sitt beste? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Da var nye tokens lagt til. Keep them coming! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ang tokens, hvordan er det med hvor mange man får? Får man to uansett, eller hvordan er det? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvis du betaler for en måned får du 2. Hvis du betaler for et år får du 30. (begge deler hver gang du betaler) Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Noen som vet om denne funker eller er det bare juks? Endret 8. januar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det er det nok få eller ingen som kommer til å svare på. Er sjeldent at forumet "støtter" slike linker til sider som snylter firmaer. Fra retningslinjene: Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. Slik jeg ser det så bryter du en rettningslinje her nå, du linker til en side som bryter norsk lov som en torrent-side, det er en link til en side som snylter på samme måte som uloveligetorrents. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 så det er ikke lov/dert er juks? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Selvfølgelig er det juks? Du lar jo vær å betale.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 så det er ikke lov/dert er juks? Det er godt mulig at du får gratis premium, men da får ikke spotify pengene de har krav på noe vi synes de fortjener. Det er snakk om beskjedne 100,- i mnd!!! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 så det er ikke lov/dert er juks? Juks som WheelMan sier. Skjønner virkelig ikke hvorfor man linker til slike sider, 99 kroner mnd koster det for Premium. Er ikke ille biten det? Du støtter et fantastisk prosjekt, hvis man fortsetter slik med disse sidene så kommer man til å senke båten som heter M/S Spotify Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Av det jeg leste, så lever siden av annonseinntekter som de bruker for å betale for accounten din. Virker jo mildt sagt som et merkelig opplegg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er det noe mer juks enn at jeg får noen andre til å betale for meg? I følge nettsiden betaler de jo for premium-kontoene de gir ut. Med reklamepenger. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er det noe mer juks enn at jeg får noen andre til å betale for meg? I følge nettsiden betaler de jo for premium-kontoene de gir ut. Med reklamepenger. Hvor sikker er en nettside? Hvis en du kjenner kjøper for deg så er det noe helt annet, da vet du at det blir betalt. Hvem vet hvor de pengene til den siden kommer fra? Får de i det hele tatt penger for annonser? Jeg så ingen annonser ved første, andre, tredje øyekast. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvordan skal de ellers skaffe premium-kontoene? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Finnes sikkert nok av smarte folk som klarer å hacke seg til Premium. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Altså. Jeg bruker det ikke, for jeg hater den slags tull. Men jeg finner ikke noe belegg for å si at det er ulovlig. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg så ingen annonser ved første, andre, tredje øyekast. Anonsenne kommer etter du har registrert deg viss jeg forstod riktig Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Kan bare si at jeg DIGGER Spotify, og betaler gledelig 99,- mnd for den tjenesten, og det selv om jeg kun har gleden av den halvparten av tiden siden jeg jobber offshore. Håper virkelig at de gjør et API tilgjengelig, gjerne kun for Premium kunder, så vi kan lage et plugin til MediaPortal, da er min HTPC komplett =) EDIT: Fungerer forøvrig supert på min Nokia 5800 med Symbian OS også Endret 8. januar 2010 av HulkHaugen Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Det er et API tilgjengelig, men jeg tror det kun er for henting av informasjon fra program og server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå