Gå til innhold

Spotifykaféen - generell chitchat rundt Spotify og online musikktjenester.

WheelMan

Anbefalte innlegg

Har de kutta ned på reklamen, altså? Jeg velger uansett å betale en symbolsk sum i måneden for å støtte opp folka som har gjort dette mulig, slik at det blir tilgjengelig i fremtiden. De er tross alt avhengig av at folk kjøper premium også. :) Offline-mulighet er jo også herlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har de kutta ned på reklamen, altså? Jeg velger uansett å betale en symbolsk sum i måneden for å støtte opp folka som har gjort dette mulig, slik at det blir tilgjengelig i fremtiden. De er tross alt avhengig av at folk kjøper premium også. :) Offline-mulighet er jo også herlig.

Var akkurat dette som gjorde at jeg kjøpte Premium. Hvem er det som ikke støtter genialitet på sitt beste?

Lenke til kommentar

Det er det nok få eller ingen som kommer til å svare på.

Er sjeldent at forumet "støtter" slike linker til sider som snylter firmaer.

Fra retningslinjene:

Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov.

Slik jeg ser det så bryter du en rettningslinje her nå, du linker til en side som bryter norsk lov som en torrent-side, det er en link til en side som snylter på samme måte som uloveligetorrents.

Lenke til kommentar
så det er ikke lov/dert er juks?

Juks som WheelMan sier.

Skjønner virkelig ikke hvorfor man linker til slike sider, 99 kroner mnd koster det for Premium. Er ikke ille biten det?

Du støtter et fantastisk prosjekt, hvis man fortsetter slik med disse sidene så kommer man til å senke båten som heter M/S Spotify

Lenke til kommentar
Er det noe mer juks enn at jeg får noen andre til å betale for meg? I følge nettsiden betaler de jo for premium-kontoene de gir ut. Med reklamepenger.

Hvor sikker er en nettside?

Hvis en du kjenner kjøper for deg så er det noe helt annet, da vet du at det blir betalt. Hvem vet hvor de pengene til den siden kommer fra? Får de i det hele tatt penger for annonser?

Jeg så ingen annonser ved første, andre, tredje øyekast.

Lenke til kommentar

Kan bare si at jeg DIGGER Spotify, og betaler gledelig 99,- mnd for den tjenesten, og det selv om jeg kun har gleden av den halvparten av tiden siden jeg jobber offshore.

Håper virkelig at de gjør et API tilgjengelig, gjerne kun for Premium kunder, så vi

kan lage et plugin til MediaPortal, da er min HTPC komplett =)

EDIT: Fungerer forøvrig supert på min Nokia 5800 med Symbian OS også :D

Endret av HulkHaugen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...