Natrich Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Takk Brød, artig imorgen da, "nei nei, ikke der, den ligger på plus og så nettkoder!" Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Kjenner jeg blir flau av å spørre, men er det noe måte å innstallere spotify som en vanlig bruker (ikke admin) uten måtte lage en ny bruker? Spotift nekter å innstalleres som administrator, har ikke hatt dette problemet på de 4 andre maskinene med Windows 7 jeg har satt opp. EDIT: Et google søk gav løsningen, linky Ser ut til å være et problem å opprette snarvei og starte spotify automatisk etter innstallasjon.. Endret 21. desember 2009 av bIsk0p Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 På skolen installerer vi bare på skrivebordet. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Typisk... Idag skulle jeg kjøpe Premium, men så var ofc kortet mitt føkka Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Men de fant frem til koden i hvert fall? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Men de fant frem til koden i hvert fall? Indeed. Edit: Får heller ønske meg det til jul, tviler at jeg får et nytt kort før jul ^^. Endret 21. desember 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Typisk... Idag skulle jeg kjøpe Premium, men så var ofc kortet mitt føkka Narvesen eller 7/11? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2009 Biskop: Hos meg sier den at den ikke kan installeres uten admin, selv om jeg kjører med admin. Den installeres allikevel. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Biskop: Hos meg sier den at den ikke kan installeres uten admin, selv om jeg kjører med admin. Den installeres allikevel. Problemet hos meg var at den ikke kunne innstalleres MED admin Men som sagt, det ordna seg når jeg ikke laga snarvei eller starta programmet etter innstallasjon. Mulig å bytte bort fra Roaming mappa også hadde hjulpet. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Da har jeg brukt UZDZDqutcNu2Y4Hh i førsteposten og bevegt meg inn i Spotify's musikkverden Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Da har jeg brukt UZDZDqutcNu2Y4Hh i førsteposten og bevegt meg inn i Spotify's musikkverden Velkommen! *stenge døren bak deg* Husket du å sende PM til trådstarter --> Wheelman om at du har tatt en invitasjon? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Skal gjøres nå, takk for påminnelsen Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Står klart og tydelig i førstepost Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Vet det, men glemte det Forøvrig så er omtrent alle kodene brukt. Prøvde mange før jeg fant en som funket. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Kan ikke skjønne at det kan være så vanskelig å glemme, du ser jo den teksten før man tar en invite. Faller naturlig... Håper jeg Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Enklere å la være? I guess.. Lenke til kommentar
Uviktig Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Skaffet meg premium i dag, er veldig fornøyd. Mobilappen fungerer veldig bra. Deilig å slippe reklamen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Veldig nødvendig å la han få gjennomgå, siden han bare gir beskjed i tråden, i motstening til de som tar en invite og stikker. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg ser den TomHel Men jeg har da sendt PM også. Der virker ikke som om det er så mange som sier ifra at de bruker en kode. Er det noe forskjell på utvalget fra gratis til premium versjonen? Det var ikke akkurat så altfor mye å skryte av med invite.... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Nei bare bedre kvalitet og mulighet til offline/mobilbruk bruk. Wimp har bedre musikkutvalg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå