Natrich Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Ta opp reklamen går vel fint? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg kan jo prøve det ja. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Må bare nevne at ny versjon av Spotify har kommet til Android, endelig har de laget en widget, samt at den generelt sett virker endel kjappere og har støtte for finger gestures for next/prev... Veldig bra! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Fra førstepost: Ang. invites - LES NØYE!Jeg må få understreke at spørring etter invites vil ses på som spam, og tillates ikke. Dersom noen her inne har invites å dele med resten skal den personen ta kontakt med trådstarter via PM, så vil disse plasseres i førstepost. Når invites blir brukt eller ikke fungerer ber vi om at personen som bruker / finner ut av dette også sender en PM til trådstarter, så kan koden fjernes. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Bør ikke være såå vanskelig å lese førsteposten. To poster forsvant. Ellers da? Hvordan går det med julestemningen? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Da var det lagt til 19 nye invites i førstepost. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Joda julestemningen er grei den, ikke på topp, men tror det har mye med at jeg jobber så mye og ikke får feriestemningen... Mahalia Jackson juleplate hjelper mye ... Anbefales! Veldig stemningsfullt og særegent. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Nettopp ferdig med siste tentamen, så julestemningen kommer. Juleopplegg med jobben i kveld, russekro i morgen og juleball på mandag, så den er på vei! Sånn ellers synes jeg det er vanskelig med julestemningen på Spotify. Veldig mange av jule-spillelistene har enten for sær musikk, eller for kjedelig. Eller ikke de versjonene jeg er vant til og liker. Skal ikke være lett. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Julestemningen er KNALL! Det er 13 minus, masse snø og tror jaggu jeg så en dompap idag Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Mangler du julemusikken? Ta en titt her Endret 17. desember 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Takk for listen. edit: Metall passer ikke inn der. :s Endret 17. desember 2009 av Blåbær Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 What er det metall der? En ting! Jeg skal ikke ha noen sletting i den listen, tråd til lista her! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Austrian metall machine ett eller annet. Nei ingen sletting kopierte lista til mitt eget og fjernet det jeg ikke likte der, men ellers veldig bra liste. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Kobber og jern er jo ganske bra metal..... Neida, nå har jeg skaffa meg Premium. Var sørenmeg på tide! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Julelisten er satt sammen av oss, forumbrukere Jeg skal kjøpe premium i løpet av helgen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Premium må være noe av det beste kjøpet jeg har gjort noensinne. Innstallerte det på iPhonen, og brukte hele bussturen og skoledagen på å høre på musikk. Helt genialt enkelt og bra lydkvalitet. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Vi har jo alle hørt at de nå selger Premium på Narvesen of 7/11, men noen her som faktisk har fårr kjøpt det? Jeg og noen kamerater skulle kjøpe det som julegaver, men vi gamle damene bak disken på Narvesen viste ikke hva Spotify var en gang. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 måtte innom mange narvesen selv før jeg fant det, de selger det på Narvesen i nasjonalteateret togstasjon Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Jeg skal sjekke det ut imorgen, fikk ikke gjort det i helgen Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Alle Narvesen og 7-11 (merk Shell/7-11 er noe annet) selger spotify, uansett hva de sier. Det ligger inne på menyen som reitan servicehandel selv styrer med. Hvor vidt gamle budeier bak enkelte kasser kjenner til det, er noe annet. Be dem gå på "Plus -> Nettkoder" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå