Gå til innhold

Spotifykaféen - generell chitchat rundt Spotify og online musikktjenester.

WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra førstepost:

Ang. invites - LES NØYE!

Jeg må få understreke at spørring etter invites vil ses på som spam, og tillates ikke. Dersom noen her inne har invites å dele med resten skal den personen ta kontakt med trådstarter via PM, så vil disse plasseres i førstepost. Når invites blir brukt eller ikke fungerer ber vi om at personen som bruker / finner ut av dette også sender en PM til trådstarter, så kan koden fjernes.

Lenke til kommentar

Nettopp ferdig med siste tentamen, så julestemningen kommer. Juleopplegg med jobben i kveld, russekro i morgen og juleball på mandag, så den er på vei!

Sånn ellers synes jeg det er vanskelig med julestemningen på Spotify. Veldig mange av jule-spillelistene har enten for sær musikk, eller for kjedelig. Eller ikke de versjonene jeg er vant til og liker. Skal ikke være lett. :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Premium må være noe av det beste kjøpet jeg har gjort noensinne. Innstallerte det på iPhonen, og brukte hele bussturen og skoledagen på å høre på musikk. Helt genialt enkelt og bra lydkvalitet.

Lenke til kommentar

Alle Narvesen og 7-11 (merk Shell/7-11 er noe annet) selger spotify, uansett hva de sier. Det ligger inne på menyen som reitan servicehandel selv styrer med. Hvor vidt gamle budeier bak enkelte kasser kjenner til det, er noe annet.

Be dem gå på "Plus -> Nettkoder" :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...