Matsemann Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Og jeg har brukt over 2 uker på å jobbe meg igjennom bare litt av Epica og Kamelot. Jeg hører igjennom alt flere ganger for å få et riktig inntrykk. Så for meg ville nok det blitt doblet noen ganger. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Noen som har en god tentamen spilleliste? Skal ha engelsk terminprøve på onsdag og alle hjelpemidler er tillaty "bortsett fra info på internett da, så jeg regner med musikk er lov. Men litt on-topic, jeg sitter nå og jobber med en folk metal playlist og den skal bli epic Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) 1001 Album du må høre før du dør... på Spotify -> HER Litt av hvert til enhver. Haha, takk for tips. I mitt forsøk på å utvide musikksmaken min skal jeg nå høre gjennom alle 1001 album før jeg dør Hvis vi regner med at en plate varer ca 1 time, blir det 42 dager sammenhengende. Lykke til! Iflg. last.fm'en min har jeg 23000 sanger fra 22. sep 07. (er nok noe mer da ikke alt er scrobblet). Dette tilsvarer 56 døgn dersom hver sang i snitt er 3,5 min. Så det tar ikke mer enn 1,5 år ca. Noe mindre dersom du også bruker mp3-spilleren til hjelp. Endret 7. desember 2009 av EB_Veyron Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Noen som har en god tentamen spilleliste? Skal ha engelsk terminprøve på onsdag og alle hjelpemidler er tillaty "bortsett fra info på internett da, så jeg regner med musikk er lov. Men litt on-topic, jeg sitter nå og jobber med en folk metal playlist og den skal bli epic Ville ikke hadd noe stort håp om å få høre på musikk, men man vet aldri Her er nå en liste med litt forskjellig: http://open.spotify.com/user/burnarvid/pla...IhqKY8IOdj8bjWq Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Når vi har prøver hvor "alle hjelpemidler, bortsett fra internett, er tillatt", får vi sjelden lov til å høre på musikk. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Musikk har jo aldri vært tillatt på tentamen / eksamen, dette (som alle vet) er fordi at du ikke skal ha tatt opp noe jo. Da kunne man jo dratt med seg en hel lydbok ol. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Vi har lov til å ha med alt av bøker, så lydbøker er ikke problemet. Det er det at de ikke vil vi skal bruke digitale duppedingser som de ikke har kontroll over. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Tentamen er somregel veldig individuelt fra skole til skole, vi får ta med egen pc på tentamen for eksempel. Musikk er derfor ikke noe problem, ikke internett heller for den slags skyld. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ang tentamen. Under en IT prøve her for ikke lenge siden, hadde vi lov å bruke internett. Det hadde ikke tentamensvakten på 60++ fått med seg, og når hun så at jeg hadde oppe noe annet enn word-dokumentet kom hun bort til meg å sa; - Du vet at det ikke er lov å bruke internett? OK, tenkte jeg, dette er jo en utmerket mulighet til å teste en av mine teorier. Så jeg svarer; - Å nei du, dette er ikke internett, dette er noe som heter Firefox. Da var det greit Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Haha! :!: Tentamensvakter over 60 i ett nøtteskall. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ang tentamen. Under en IT prøve her for ikke lenge siden, hadde vi lov å bruke internett. Det hadde ikke tentamensvakten på 60++ fått med seg, og når hun så at jeg hadde oppe noe annet enn word-dokumentet kom hun bort til meg å sa; - Du vet at det ikke er lov å bruke internett? OK, tenkte jeg, dette er jo en utmerket mulighet til å teste en av mine teorier. Så jeg svarer; - Å nei du, dette er ikke internett, dette er noe som heter Firefox. Da var det greit Om det var lov å bruke internett, hvorfor sa hun fra til deg da? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ang tentamen. Under en IT prøve her for ikke lenge siden, hadde vi lov å bruke internett. Det hadde ikke tentamensvakten på 60++ fått med seg, og når hun så at jeg hadde oppe noe annet enn word-dokumentet kom hun bort til meg å sa; - Du vet at det ikke er lov å bruke internett? OK, tenkte jeg, dette er jo en utmerket mulighet til å teste en av mine teorier. Så jeg svarer; - Å nei du, dette er ikke internett, dette er noe som heter Firefox. Da var det greit Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Skjønte det nå Trodde faktisk du var såpass kald at du gjorde det når det ikke var lov. Det hadde vært enda mer badass. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Noen som vet om et tricks for å tvinge Spotify til å være offline? De skal stramme inn internett bruken på jobb snart, så hadde vært greit å holde spotify offline så mye som mulig... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Brannmur? Stress å måtte ordne med brann mur på jobb. Hadde håpt det var et program som enkelt blokkerte Spotify. Burde egentlig kunne være et alternativ ved oppstart slik som på mobilen. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Windows brannmur --> blokk Spotify Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Lett (Du kom før meg) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er det mulighet for å laste ned en spotifyreklame? Skal bruke det i musikkvideoen min, har sendt mail til Spotify og spurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå