EB_Veyron Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kan ikke være det som er problemet her i hvertfall. Bruker noen få av mine 20 Mbit. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Stopper også hos meg. Virker som det skjer ekstra mye på noen spesielle album. Er et album jeg ikke engang har hørt gjennom fordi det stopper så ofte... Endret 4. desember 2009 av qweac Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg får feilkode (7) stadig, spesielt på reklamer. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Har fått den feilkoden et par ganger jeg og. Går over av seg selv stort sett. Tester å gjøre lista available offline og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvis jeg kjøper sanger fra Spotify, kan jeg da f.eks legge de over på iPoden? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvis jeg kjøper sanger fra Spotify, kan jeg da f.eks legge de over på iPoden? Tror det, før man kjøper sanger så må man si seg enig i noen terms. Husker ikke helt hva som står der, men mener den var formulert på en slik måte at den ligger som en løs fil på din datamaskin. Lenke til kommentar
svatt Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det er mulig denne allerede er kjent -- jeg har ikke lest hele tråden -- men her er en måte å registrere en gratis konto uten invite: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 svatt: Jeg prøver å anbefale invites til de som kan, risikerer i senere tid å f.eks miste kontoen ved slike løsninger. Utenom det; jeg er tilbake på Premium - Lenke til kommentar
svatt Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Tjaaa, tror neppe de er så hårsåre, men man vet vel aldri helt. Hvis man har invite så er jo det enklest uansett. Endret 6. desember 2009 av svatt Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Spotify kan henge seg, sesurerer sanger slik at de ikke lenger gir mening! Finnes det noen måte å få det bort? Endret 7. desember 2009 av Burny Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Mhm, ja fullstendig spotify sin skyld og ikke plateselskapets. Spotifyfolka burde henrettes. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ble bare litt irritert inatt Så det er plateselskapene som bestemmer sensureren? litt rart at de bare plutselig sesurerer sanger syns jeg. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ja, det er plateselskapene som sensurerer. Dette har de gjort systematisk i en årrekke. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Spotify kan henge seg, sesurerer sanger slik at de ikke lenger gir mening! Finnes det noen måte å få det bort? Gå til kontrollpanelet, der finner du en e-mail. Til denne sender du et bilde av ditt førerkort/bank kort (ID generelt) hvor du viser at du er over 22 år. Det tar som regel 2-4 dager før dette blir registert. Da vil du få tilgang til sanger uten sensur. Dick in a box ble mye bedre uten sensur! Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Da må jeg ta mamma sitt kort takker for info Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Du skjønte at det var tull? Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Finner nesten ingenting Bob Dylan på Spotify lenger – før fant jeg hele karrieren hans der … Jeg synes det begynner å bli litt tynt når det kommer til kjente artister på Spotify. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Så lenge folk ikke betaler tjener artistene dårlig. De trekker seg, og enda færre betaler. Ond sirkel. Spotify er på mange måter et prøveprosjekt for en ny markedsmodell, og om plateselskapene og artister ikke kan tjene penger på dette ødelegger faktisk vi forbrukere litt for oss selv. :/ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 1001 Album du må høre før du dør... på Spotify -> HER Litt av hvert til enhver. Haha, takk for tips. I mitt forsøk på å utvide musikksmaken min skal jeg nå høre gjennom alle 1001 album før jeg dør Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 1001 Album du må høre før du dør... på Spotify -> HER Litt av hvert til enhver. Haha, takk for tips. I mitt forsøk på å utvide musikksmaken min skal jeg nå høre gjennom alle 1001 album før jeg dør Hvis vi regner med at en plate varer ca 1 time, blir det 42 dager sammenhengende. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå