Gå til innhold

Spotifykaféen - generell chitchat rundt Spotify og online musikktjenester.

WheelMan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg kjøper sanger fra Spotify, kan jeg da f.eks legge de over på iPoden?

Tror det, før man kjøper sanger så må man si seg enig i noen terms. Husker ikke helt hva som står der, men mener den var formulert på en slik måte at den ligger som en løs fil på din datamaskin.

Lenke til kommentar
Spotify kan henge seg, sesurerer sanger slik at de ikke lenger gir mening!

Finnes det noen måte å få det bort?

Gå til kontrollpanelet, der finner du en e-mail. Til denne sender du et bilde av ditt førerkort/bank kort (ID generelt) hvor du viser at du er over 22 år. Det tar som regel 2-4 dager før dette blir registert. Da vil du få tilgang til sanger uten sensur.

Dick in a box ble mye bedre uten sensur! :D

Lenke til kommentar

Så lenge folk ikke betaler tjener artistene dårlig. De trekker seg, og enda færre betaler. Ond sirkel.

Spotify er på mange måter et prøveprosjekt for en ny markedsmodell, og om plateselskapene og artister ikke kan tjene penger på dette ødelegger faktisk vi forbrukere litt for oss selv. :/

Lenke til kommentar
1001 Album du må høre før du dør... på Spotify -> HER Litt av hvert til enhver. :thumbup:

Haha, takk for tips. I mitt forsøk på å utvide musikksmaken min skal jeg nå høre gjennom alle 1001 album før jeg dør :D

Hvis vi regner med at en plate varer ca 1 time, blir det 42 dager sammenhengende. Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...