kaffebryggare Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Har man ikke Paypal kan man nå kjøpe abonnement hos 7/11 eller Narvesen Endelig ...Men jeg holder meg til non-premium en stund til. Jeg bruker all fritid på PC, og når jeg har en PC har jeg internett. (Mao. trenger ikke spotify til iTouch, og trenger ikke offline mode.) I tillegg plager ikke reklamen meg i det hele tatt nå for tiden. Hvis jeg plutselig er mer ute "med folk", eller hvis internett forsvinner i 10 minutt hver andre time blir saken en annen. Da kan jeg VURDERE det.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg synes offline playlist er helt genialt, spesielt på laptopen min, som er hovedgrunnen til at jeg kjøpte premium Da er jeg garantert å kunne spille av sangene, selv når jeg ikke er tilkoblet nett, eller er tilkoblet veldig tregt nett. Prøvde en gang kombinasjonen av Netcom sitt mobile bredbånd og spotify på motorveiene rett utenfor Oslo, fungerte særdeles dårlig. En ventet ca. et minutt før sangen startet, og 2-3 pauser i sangen på noen minutter hver for å cache inn data.. Det at jeg får høyere bitrate, og slipper reklame er bare et pluss Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Vel, da kjøper jeg premium når (etter jul) jeg får kjøpt ny laptop jeg kan drasse med meg over alt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Er det noen som har en skambra country-spilleliste å dele? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Er det noen som har en skambra country-spilleliste å dele? Sånt finnes det ikke! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 http://open.spotify.com/user/robinfjelldal...OxVrUGMm06nmw2Q Syns om min liste da? Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Kjøpte meg Spotify Premium i går! Lureste kjøpet jeg har gjort på veldig lenge, haha. Jeg ELSKER det, ingen reklame (selv om jeg har begynt å savne det litt), --> Offline playlists <--, bedre kvalitet og alle andre mulige fantastiske ting man kan tenke seg. Feks har jeg fått spotify på mobilen nå, muhahha! Det er gøy det, offline playlists blir som at jeg har tatt mange sanger innpå mobilen, bare veldig enkelt! Nokia 5800. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Var jo det vi sa at det var verdt det Var hos en kamerat i går som ikke har Premium, og når reklamen da kom fikk jeg nesten magesår! Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Når kom spotify med nedlastbare sanger? Såg det bare plutselig nå nettopp... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Når kom spotify med nedlastbare sanger? Såg det bare plutselig nå nettopp... For en god stund siden, hvis du har premium så kan du få sangene tilgjengelig offline. Du kan også kjøpe sanger nå Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det var det med å kjøpe de jeg tenkte på ja... Har selvfølgelig premium. Noe annet er vel ikke å forvente Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvordan er prisene på å kjøpe musikk fra spotify? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hvordan er prisene på å kjøpe musikk fra spotify? Jeg sjekka A-ha - Take On Me igår, mener den lå på 1.87 Husker ikke hvilken valuta det var, men mener det var dollars. Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Eks: Plain white T's - Hey there Delilah koster 14 kr Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Pris avhenger kanskje av populæritet og når sangen kom ut? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 De fleste jeg hører på koster 8 kr sangen Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Er det noen som har en skambra country-spilleliste å dele? Ja. http://open.spotify.com/user/deadfly/playl...8mbMXGno7PQMCD2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Er det noen som har en skambra country-spilleliste å dele? Sånt finnes det ikke! Klart det gjør. Er det noen som har en skambra country-spilleliste å dele? Ja. http://open.spotify.com/user/deadfly/playl...8mbMXGno7PQMCD2 Hjertelig takk Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Andre enn meg som har merka at spotify stopper opp om dagen? Har premium. Stopper i noen sekund til 1 minutt før det starter igjen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Opplevde det tidligere i dag, men antok det bare var fordi jeg lasta ned masse da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå