Come Closer Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Min historie om premium (hentet fra annen tråd for noen mnd. siden) "Det beste med reklamen er lørdagskveldene, skal man ha litt god musikk, så kommer den merra der! Kom hjem fra jobb en fredagskveld, satt på Spotify og valgte en sang, første som kom var: "Hi, I'm Jonathan from spotify" Da var det bare rett fram med Visa-kortet. Klarte ikke mer av det der!" Jeg elsker spotify, kan ikke få sagt det nok Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Absolutt fantastisk, Driven! Lenke til kommentar
ftpfloppy Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Har laget en god å fin spilleliste med musikk fra neradio.no http://open.spotify.com/user/glennytail/pl...ehsGIpOJ7EzzQkv 572 tracks, 1.5 days Blir oppdatert av og til også Lenke til kommentar
thrs Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg har brukt spotify en stund, men plutselig sluttet det bare å virke. Det står at jeg er offline, og så må jeg taste inn mac-passordet mitt hele tiden. På den andre brukeren min vil den ikke engang logge inn. Enda jeg hadde gyldig token. Noen som vet hva som er feil, hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
TheMusicMan81 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Pitchify - Spotify linker basert på de beste Pitchfork anmeldelsene -> Pitchify.com Endret 25. november 2009 av TheMusicMan81 Lenke til kommentar
Kald Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg har brukt spotify en stund, men plutselig sluttet det bare å virke. Det står at jeg er offline, og så må jeg taste inn mac-passordet mitt hele tiden. På den andre brukeren min vil den ikke engang logge inn. Enda jeg hadde gyldig token. Noen som vet hva som er feil, hva jeg kan gjøre? Har du prøvd å reinstallere? Husker jeg hadde store problemer tidligere med det samme og fikk tips om at det ville fungere. Og det gjordet det Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg holder på å samle opp litt spille lister nå, bruker spotibot. Ser nå etter å ha lagt til 15+ artister at de fleste er av det litt mer harde slaget (In flames, killswitch, silvia, 30 seconds to mars..) Trenger derfor litt roligere musikk, noe artister å by på? =) Btw, spotibot rocks! Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) bIsk0p: Hva med: - Metallica - Bullet For My Valentine - Dead By April - Linkin Park - Skillet - Yellowcard? Kanskje ikke alle som er så mye roligere, men spørs litt hva du mener med rolig? Har f.eks. Nickelback, Guns N' Roses, Toto etc. Kommer ann på definisjonen av rolig ift. sjanger. Edit: Metallica har vel ikke allverden av sanger på Spotify... Endret 26. november 2009 av Sindre Aleksander Lenke til kommentar
thrs Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 "Quote - Har du prøvd å reinstallere? Husker jeg hadde store problemer tidligere med det samme og fikk tips om at det ville fungere. Og det gjordet det - Quote" Ja, funket ikke det heller. Noe tull. Kanskje det går hvis jeg kjøper premium .. Spotify rocks i hvertfall. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Hva skjedde med å si ifra når man tok invites? Om folk ikke klarer å holde seg til det stenger jeg krana. Alle de gjenværende var visst tatt (7 stk), og jeg fikk EN pm.. Så jeg har fylt på med fire nye - takk til Ueland. Endret 26. november 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hva skjedde med å si ifra når man tok invites? Om folk ikke klarer å holde seg til det stenger jeg krana. Alle de gjenværende var visst tatt (7 stk), og jeg fikk EN pm.. Så jeg har fylt på med fire nye - takk til Ueland. Kan jo hende noen snodige folk fant det helt random på nettet da Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Går det an å gjøre slik at en tråd eller spoiler bare kan bli lest av medlemmer, eller kanskje medlemmer som har vært medlem over 1 uke? (for å hindre randoms som registrerer seg for å hente ut invite). Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Tja. Lagrer man dem som et vedlegg får bare medlemmer tilgang. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 Strezz Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 bIsk0p:Hva med: - Metallica - Bullet For My Valentine - Dead By April - Linkin Park - Skillet - Yellowcard? Kanskje ikke alle som er så mye roligere, men spørs litt hva du mener med rolig? Har f.eks. Nickelback, Guns N' Roses, Toto etc. Kommer ann på definisjonen av rolig ift. sjanger. Edit: Metallica har vel ikke allverden av sanger på Spotify... Både Dead By April, linkin park, nickelback og delvis Yellowcard har rolige sanger. Men de varierer alle veldig i hardhet(?) og da blir det litt random for spotibot hvilke sanger tjenesten tar utgangspunkt i. Alle de tre har jeg forrsten lagt inn. Metallica har bare instrumentaler og remixer på spotify. BfmV er ikke akkuratt rolig. Jeg tenker ala 3 doors down og Kings of leon, ikke skriking =) Men takk for forslag! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Mmm.. spotifykaffe. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Her er min spilleliste : http://open.spotify.com/user/quakecry/play...mWYXRYm1zce4n0U Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Her er min spilleliste : http://open.spotify.com/user/quakecry/play...mWYXRYm1zce4n0U Og DER lærte vi noe nytt i dag også? Endret 27. november 2009 av Herr Brun Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Japp : p Men faen hvor irriterende det er! Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Noen som har noe bra ambient/chillout-musikk? Som man kan lese til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå