Dr. Mobius Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Må ha denne i mine innlegg, som den premiumeren jeg er Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Nå har jeg mekket en spilleliste for Rolig Rock/Pop, men jeg begynner allerede å gå tom for sanger å legge til så jeg håper det er noen her som ønsker å hjelpe meg. Jeg har lagt til noen sanger allerede for å vise hva slags musikk jeg håper på å få i listen. http://open.spotify.com/user/ratherfree/pl...aqgFoQYHk1bgK7o Freebird! Endret 21. november 2009 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Husk å ta en backup av spillelista du la ut, Freebird, om du ikke ønsker å miste den. Er diverse sniker som snuser opp spillelister og sletter de, vet du. Endret 21. november 2009 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det har jeg allerede gjort.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Listen med invites i førstepost er oppdatert ~10 stk igjen. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 http://open.spotify.com/track/6RI72v4FGuamaF6mhHRjLA http://open.spotify.com/track/77NNZQSqzLNqh2A9JhLRkg To sanger jeg synes er chill som jeg har hørt på litt i det siste. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Den siste der hører jeg faktisk tilfeldigvis på akkurat nå når jeg leste det. Hører på den fra denne lista (den heter Good old rock!) som jeg synes er ganske bra. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Kanskje det bør linkes til denne, "post dine spotify spillelister", tråden i førsteposten, eller? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Nå som Spotify er klar for Nokia og symbian vil jeg tippe antall premiumkontoer kommer til å styrke seg betraktlig fremover. Veldig bra Spotify! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 bah hva skjer med at når jeg fjerner en spilleliste fra "offline lists", så blir det ikke noe mer diskplass av den grunn? Utrolig kjedelig å måtte wipe all cache og laste ned så å si alt på nytt bare fordi du ikke fikk plass til 1 låt. syns den burde fjerne fysisk innhold på disken når en spilleliste ikke lenger er en offlinelist. Grrrr @ mobile spotify for android. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Nå som Spotify er klar for Nokia og symbian vil jeg tippe antall premiumkontoer kommer til å styrke seg betraktlig fremover. Veldig bra Spotify! Har testet raskt nå og virker veldig bra! Blir bra med spillelister i offline-mode! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det blir premium på meg nå ja, iallefall vis det virker på min N82.. Den var ikke i listen av støttet mobiler. Noen som har peiling på hvorfor? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Fordi foreløpig er kun iphoneplattformen støttet, android og symbianstøtten er på vei. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Kom til S60 og SE i dag. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Fordi foreløpig er kun iphoneplattformen støttet, android og symbianstøtten er på vei. Android har vært støtta like lenge som iPhone, og Symbian S60 kom i dag. Endret 23. november 2009 av trygveaa Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Tror dere at det kommer til "vanlige" mobiler f.eks SE walkman's? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Redd for at det ikke skjer :/ Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Da var Spotify på min mobil også! Virker veldig bra =) Litt mindre stress å få musikk over på mobilen nå =) Lenke til kommentar
Come Closer Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Spotify på plass på min Nokia 5800, fungerer som en drøm. Perfekt til bilen eller når jeg er på farta, tok ikke lang tid å slenge playlists offline heller når man kobler seg på det trådløse. 500 sanger på, tja, 40 min tror jeg. Thank god for Spotify mobile ! (Og vanlige da) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Kjøpte meg Spotify premium for noen dager siden, og jeg er helt hektet. Spesielt det å ha offline playlists når en er på farta uten nett. Nå venter jeg bare på lønning så kjøper jeg ny telefon, HTC Hero. (Nei for all del, jeg kjøper det ikke bare for å få spotify på mobilen) Kom over denne låta for et par dager siden, liker den: http://open.spotify.com/track/4kTLpAbhuEGHAAdDjOIWaa Endret 24. november 2009 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå