Sippe Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hei jeg har klart å slette windows.old mappa og vil ha den tilbake(fjerna den fra papirdunken også)... er dette mulig? Lenke til kommentar
ols Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har du gjort lite siden du slettet fra papirkurven, og kjører et recovery program fra en annen partisjon, så er det en god mulighet. Jeg bruker noe som heter filerecovery, men det finnes en mange tilsvarende programmer tror jeg. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Dessverre er nok dette lite sansynlig Denne .old mappen er ganske stor, så det er stor sansynlighet for at hele eller deler av denne mappen allerede har blitt overskrevet. Må dog nevnes at det ikke er 110% umulig, men sansynligheten for at den er tapt er større. Du kan forsøke med et recovery program og se om du kan få tilbake mappen igjen. http://for-free-on-internet.com/2008/11/io...free-on-vnunet/ Lenke til kommentar
Sippe Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Takk for hjelpen! jeg holder på nå og det tar veldig lang tid. de filene jeg trenger er noen save games så de er ganske små så lenge ikke de er skrevet over er jeg fornøyd:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå