Spensty Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Kan starte med å si at dette var noe som skjedde over natten plutselig. Har aldri hatt dette problemet før. Satt en kveld og spilte på pc'n og alt fungerte fint, men morgenen etter da jeg sto opp fikk jeg ikke bilde på noen av de 2 skjermene jeg bruker. Har sjekket at rammen står ordentlig i, har sjekket at skjermkortet står ordentlig i og jeg har sjekket alle ledninger. Det er også verdt å vite at det lyser i datamaskinen samt viftene går når jeg slår på datamaskinen. Utstyr: Quad-core i-920 // https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=391447 MSI X58 Pro // https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=438300 GeForce 8800GT 1gb // Finner ikke linken til det spesifikke kortet. Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Har du andre skjermkort? I så fall, prøv med et annet. Hvis det ikke går kan det jo hende at det er noe med hovedkortet. Endret 9. november 2009 av macdour Lenke til kommentar
Spensty Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 Jeg prøvde med et gammelt skjermkort jeg hadde liggende, og det ble akkurat det samme. Lys osv men ikke bilde. Hvordan sjekker jeg om det er hovedkortet hvis jeg ikke har 2? Må jeg eventuelt bare bestille et nytt, det ville jo vært litt drastisk hvis det ikke var feilen... Lenke til kommentar
Don't salute! Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Siden delene virker ganske nye, ville jeg ha kontaktet komplett for en handel angående hovedkortet. det virker nemlig som om det er det som er feilen. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hvilken ram har du(nr og navn) helst en link, og har du prøvd en og en ram brikke i de svarte ram slottene, DIMM_A0 først! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå