RandomName Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ja, så jeg har et relativt lite problem her. Det er at jeg ikke kan (etter som dette er mitt femte forsøk sier jeg at jeg ikke kan) formatere PC'en. Sånn i bunn og grunn, jeg har en gammel laptop som jeg har lyst til å beholde til jeg skaffer jeg meg en ny en til neste år. Den har Windows XP Home Edition Service Pack 2, eller rettere sagt fire av dem. Problemet mitt er da at når jeg gjør det jeg skal gjøre, sette cd'en inn, skru PC'en av, også skru den på, "Press any key", etc.. eller dette er iallefall det jeg har lest meg til på cd'en og noen forskjellige nettsider etter den første "failuren". Ja, men når den er ferdig, da er det bare kommet et nytt operativsystem, noe jeg tror kaller for Multibooting, og noe som jeg syntes at er utrolig plagsomt dersom jeg vil slette alt på PC'en. Det litt merkelige var at jeg faktisk for første gang fikk en "feilmelding" hvis du kan kalle det det at jeg skulle gå på en Microsoft adresse om dette, men det var nyttesløst dersom adressen ikke virket. Det sto bare at det kunne være farlig å installere flere operativsystem på den samme partisjonen (typo?). Har ingen anelse om hva jeg kan gjøre siden jeg ikke vet hva jeg kunne ha søkt på for å finne løsningen til dette problemet. For all del kom med sånne svar at jeg er en über noob og sånn, for det er sant. Håper at dere har all info dere trenger siden det er kjekt å ha en PC å tulle med nå og da (fleip). Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Kan denne guiden være til hjelp? (se vedlagt fil) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå