NoMilkToday Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hello der, jeg tenkte jeg kunne poste en like "leksehjelp" her på forumet siden jeg har skole til tre og ikke hjemme før fire i morgen, derfor får jeg ikke tilgang til "biblioteksvar" (www.biblioteksvar.no) Jeg skal ha en framføring om Kunst innenfor kristendommen, jeg vet att det er to hoved menigheter innen for kristendommen, katolisme og protestantisk. Og disse har for det meste forskjellige syn på kunst. Men lurer på om noen der ute sitter på noe kunskap eller har noen solide kilder for meg for og få tak i litt stoff. Ber ikke om og gjøre presantasjonen for meg. haha nei takk. men noget stoff må det da finnes? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Christian_art Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Stemmer, takk skal du ha. Men nå har det seg slik att wikipedia ikke er en sikker kilde. så hvis noen har noen andre kilder, pøs på! Jeg leser de og finner jeg det samme i hvær er det nok riktig takk til Isbiten for ett første utdrag Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Wikipedia er en like sikker kilde som det meste annet. Om du ikke tror på Wikipedia kan du sjekke opp kildene til wikipedia igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå