PelsJakob Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hei. Jeg er på jakt etter et program (for Mac) eller en nettside som kan hjelpe meg å få oversikt over filmer jeg har sett. Hva gjelder funksjoner, ønsker jeg å kunne sette karakter på filmene (helst terningkast), angi hvor mange ganger jeg har sett den, samt å markere hvorvidt jeg eier filmen og i hvilket format. Jeg har sett på IMDBs og iCheckMovies' løsninger, men disse synes jeg ikke er tilfredsstillende. Noen gode forslag? På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Sjekk ut om DVDProfiler er å få tak i for Mac Lenke til kommentar
messo Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Noen gode forslag? Litt seint svar kanskje, men jeg drister meg til å anbefale et program allikevel. Jeg har riktignok ikke testet dette skikkelig selv, men vet at det er veldig populært og bra laget. Koster ca 200,- og kan også brukes til andre ting en film, om det er aktuelt. F.eks musikk, LP plater, eller underbuksene i skapet. Nettadresse: http://www.delicious-monster.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå