Ziera Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg får ikke noe bilde på min Samsumg LE40b535 når jeg bruker hdmi kabelen fra PS3. PS3 funker helt fint på andre tver. Noen som har peiling på hva som kan være feil? Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Funker ps3 på andre tv'er med hdmi eller kompositt? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Sett PS3 i standby, så holder du inne påknappen i 5ssek til den piper også se om du får bilde da. Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Ja den funker på alle andre tver med hdmi. Funker ikke det heller:( Edit, hva mener du med standby? at den er av? Endret 9. november 2009 av ad.pro.pl. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) At den lyser rødt foran, altså slå av via håndkontrollen, da skal den nemlig velge riktig utgang automatisk. Du har valgt riktig HDMI inngang? Prøvd flere forskjellige innganger? Endret 9. november 2009 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 At den lyser rødt foran, altså slå av via håndkontrollen, da skal den nemlig velge riktig utgang automatisk. Du har valgt riktig HDMI inngang? Prøvd flere forskjellige innganger? Bra, var det jeg trodde. jaja, har dobelt og trippelt sjekka. Har i tilleg prøvd alle hdmi inngangene , og alle kombinasjonene på tv. Er utrolig irriterende det her altså Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har du prøvd tv'en med andre HDMI kilder enn PS3? Hvis det fremdeles ikke fungerer så må du nok levere inn tv'en til rep. Har selv akkurat samme tv som fungerer fint med ps3 her. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har du noe annet som bruker HDMI du kan prøve på denne TV'en? Bare for og utelukke at det ikke er hdmi portene på tv'en som det er noe galt med? Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Har du noe annet som bruker HDMI du kan prøve på denne TV'en? Bare for og utelukke at det ikke er hdmi portene på tv'en som det er noe galt med? funker med en annen ps3, så jeg tippet at det er noe rart med den ps3 jeg har. Men den jeg har funker på andre tver Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Prøv eventuelt og koble PS3'en til tv'en din via kompositt kabel. Hvis det fungerer kan du prøve og resette instillinger, eller eventuelt velge bilde via HDMI. Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Prøv eventuelt og koble PS3'en til tv'en din via kompositt kabel. Hvis det fungerer kan du prøve og resette instillinger, eller eventuelt velge bilde via HDMI. kompositt funker, får ikke sett på det nå. Dama ser 71 grader nord:P Lenke til kommentar
-kai- Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Dette er i alle fall et vanlig problem om man flytter en PS3 fra Full-HD (1080p) TV til en HD-ready (1080i) TV..? I så fall: Sett PS3 i standby, og hold inne av/på knapp til den piper tre ganger. Når du slår maskinen på igjen skal den være nullstilt. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Nå er det en Full-HD tv han har flyttet den over til. Og hvis du leser tråden i tilleggg så ser du at jeg har foreslått det du sier. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 En løsning kan være å bruke komponent, det er ikke like bra bilde som hdmi, men det er ikke så værst egentlig. Lenke til kommentar
Ziera Skrevet 10. november 2009 Forfatter Del Skrevet 10. november 2009 En løsning kan være å bruke komponent, det er ikke like bra bilde som hdmi, men det er ikke så værst egentlig. Er det jeg bruker nå, kan leve med det. Men hadde vært digg om HDMI funker. Lenke til kommentar
Kenskino Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Henter frem igjen denne gamle tråden da jeg kjøpte meg PS3 320 slim rett før helgen og har samme problem med samme TV. Jeg har til nå prøvd: Oppgradere til siste FW på TV. Sony original HDMI kabel. Alle forskjellige instillinger på både PS3 og TV. Samme resultat alle gangene. Sort skjerm på tv og den sier den står i 720x576 50hz. Har tatt av strømmen av både TV og PS i x antall minutt for så å skru på igjen i håp om at noe skulle "resette" seg. Samme resultat men nå sier den at kilden gir den 1920x1080 @60hz Koblet PS til min Samsung 24" PC skjerm og den kjører HDMI uten problem. PS3 til AV på tv fungerer, men med crappy grafikk. Jeg bruker daglig HD boks fra GET og StuePC til TV via HDMI uten problemer. Alle tips mottas med stor takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå