Gå til innhold

Ps3 funker ikke med Samsumg LE40b535

Ziera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At den lyser rødt foran, altså slå av via håndkontrollen, da skal den nemlig velge riktig utgang automatisk. Du har valgt riktig HDMI inngang? Prøvd flere forskjellige innganger?

Bra, var det jeg trodde.

jaja, har dobelt og trippelt sjekka. Har i tilleg prøvd alle hdmi inngangene , og alle kombinasjonene på tv. Er utrolig irriterende det her altså:p

Lenke til kommentar
Har du noe annet som bruker HDMI du kan prøve på denne TV'en? Bare for og utelukke at det ikke er hdmi portene på tv'en som det er noe galt med?

funker med en annen ps3, så jeg tippet at det er noe rart med den ps3 jeg har. Men den jeg har funker på andre tver

Lenke til kommentar
Prøv eventuelt og koble PS3'en til tv'en din via kompositt kabel. Hvis det fungerer kan du prøve og resette instillinger, eller eventuelt velge bilde via HDMI.

kompositt funker, får ikke sett på det nå. Dama ser 71 grader nord:P

Lenke til kommentar

Dette er i alle fall et vanlig problem om man flytter en PS3 fra Full-HD (1080p) TV til en HD-ready (1080i) TV..?

I så fall: Sett PS3 i standby, og hold inne av/på knapp til den piper tre ganger. Når du slår maskinen på igjen skal den være nullstilt.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Henter frem igjen denne gamle tråden da jeg kjøpte meg PS3 320 slim rett før helgen og har samme problem med samme TV.

Jeg har til nå prøvd:

Oppgradere til siste FW på TV.

Sony original HDMI kabel.

Alle forskjellige instillinger på både PS3 og TV.

Samme resultat alle gangene. Sort skjerm på tv og den sier den står i 720x576 50hz.

Har tatt av strømmen av både TV og PS i x antall minutt for så å skru på igjen i håp om at noe skulle "resette" seg.

Samme resultat men nå sier den at kilden gir den 1920x1080 @60hz

Koblet PS til min Samsung 24" PC skjerm og den kjører HDMI uten problem.

PS3 til AV på tv fungerer, men med crappy grafikk.

Jeg bruker daglig HD boks fra GET og StuePC til TV via HDMI uten problemer.

Alle tips mottas med stor takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...