robba3 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hei ! Jeg sitter fortvilt å prøver å laste ned den nyeste versjonen av Windows live messenger . Jeg starter installasjonen alt går som planlagt , den går til 100% før den da ruller tilbake fra 100% til 0% . Så kommer feilmeldingen . Feilkoden er HR:0x080070643 !!!!!!! Fatter ikke og begriper hva som er feilen ?!?!?!?1 Alt av programmer er lukket , jeg prøver på nytt , den ruller tilbake ...... Det er en Fujitsu Siemens 32-biters Windows Vista Basic er installert . Har Malware Virusprogram . Lenke til kommentar
Nator Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Slett den forrige versjonen ved å kjøre avinstallasjon fra kontrollpanelet. Reboot. Prøv igjen... Endret 9. november 2009 av Nator Lenke til kommentar
robba3 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Slett den forrige versjonen ved å kjøre avinstallasjon fra kontrollpanelet. Reboot. Prøv igjen... Har gjort det , var det første jeg gjorde før jeg startet installasjonen . Huff ! Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Prøvd å laste den ned, høyreklikke på den, og kjør som administrator EDIT Eller du kan se her. http://messengergeek.spaces.live.com/ Endret 9. november 2009 av arjato Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 >aMSN, en FLOSS msn klient. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det live installasjonsprogrammet suger, nedlast her ifra. http://www.softpedia.com/progDownload/Wind...load-89148.html Lenke til kommentar
robba3 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 skal prøve den floss klienten Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 aMSN er noe av det styggeste som finnes som windows programvare. Lenke til kommentar
robba3 Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Den var stygg , skal prøve ditt forslag før jeg bruker aMSN konstant Lenke til kommentar
_diablito_ Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hvis du ikke har bruk for å bruke web-cam kan jeg varmt anbefale pidgin i stedetfor msn messenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå