Gjest member-101642 Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Dumdum Boys sitt nyeste album ble utgitt i dag. Tidsmaskin er det første studioalbumet deres siden Gravitasjon i 2006. Jeg er interessert i å høre av forumbrukerene mener om verket. Selv synes jeg at det er en kjedelig utgivelse. Pressens kritikere gir det firere og femmere. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Nå har jeg ikke hørt igjennom hele albumet enda så kan vel egentlig ikke uttale meg helt sikkert, men synes at det virker ganske kjedelig hittil jeg også. Liker bedre albumene de ga ut på slutten av 80tallet og tidlig 90. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jaså, har det kommet ut? Hørte en av de nye låtene da de spilte på Døgnvillfestivalen og det jeg hørte lovet godt. Men, men, da vet jeg hva det første jeg skal bruke penger på når stipendet kommer om ei uke Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Ligger ute på Spotify Datasmurf, så du kan høre den der:) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hmm, interessant. Får se om jeg husker passordet mitt Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Firere og femmere til kjedelige norske album er slett ikke uvanlig. Siste interessante DumDum-albumet var Pstereo (1990). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå