HolyKrist Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har tenkt å kjøpe meg PS3 men liker ikke spaken til Ps i det hele tatt. Så da lurer jeg på om det finnes en spake som ligner på Xbox 360 spaken, men som går til PS3. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) yepp yepp, Edit: fader nå fant jeg ikke, men er sikker på at jeg har sett xbox kloner til ps3.. denne passer deg kanskje bedre enn ps3 kontrollen i det minste.. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=324739 men tro meg.. etter de første ukene med kramper i armene så blir det faktisk en vanesak, for meg revnende likegyldig om jeg bruker xbox eller ps3 kontroller nå,, men slik var det ikke før Endret 9. november 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
HolyKrist Skrevet 12. november 2009 Forfatter Del Skrevet 12. november 2009 Ja den så fin ut, men den er ikke trådløs... Blir sikkert vandt til PS3 spaken og ja... Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Du får kjøpt plastbiter til å sette på triggerene til dualshock kontrollene, som gjør at de blir langt mer behagelige, og mer alla 360 sine triggere. Jeg kjøpte mine via Dealextreme.com for 15,- stykket, og samtlige som har testet de hos meg har kjøpt eller skal kjøp til sine. Kan absolutt anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå