HValder Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Laptopen er ein IFL 90+ frå multicom.no. Den fungerar fint til surfing, filmar/seriar o.l. Når eg startar eit spel, har ikkje noko å sei kva spel det er, har prøvd bla. Heroes III og Aion, slår den seg av etter ca. 10 min. Får ikkje nokon form for feilmelding og eg må vente litt før eg får skrudd på igjen. Eg har brukt den til gaming i over eit år no, problemet oppstod bare no nyleg. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 har du rensket den for støv? Lenke til kommentar
Rasmusx Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 kanskje den får for dårlig lufting ? ellers kan du altids reinstallere windows Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Har den samme maskinen, men har ikke opplevd tilsvarende problemer. Tipper det er støv... Lenke til kommentar
HValder Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Har hatt mistanke om det, problemet med det er at ein av skruane sitt så fast at eg ikkje får av panelet bakpå. Etter eit par mindre vellykka forsøk er sporet på skruen no øydelagt. Eg er ei England no, så det er lite aktuelt å sende den til rep. Eg kjem ikkje heim før til jul. Håper derfor på alternative problem/løsninger . Evt. kan eg alltids få av panelet med makt, men det er ikkje særleg fristande mtp. reklamasjon osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå