GoldenBoys Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Leter spesifikt etter slike dresser: http://designerlabels.org.uk/mens/french-c...ion-mens-suits/ Noen som har peiling på hvor de selger hen disse i norge? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Ser ikke ut som FCUK har noen forhandlere i Norge, desverre. FRENCH CONNECTION - europe Lenke til kommentar
GoldenBoys Skrevet 9. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Ser ikke ut som FCUK har noen forhandlere i Norge, desverre.FRENCH CONNECTION - europe Ah, damn. Får vel skreddersy en da. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Du skal skreddersy en enkeltspent tokneppet grå dress? Det er kanskje den mest vanlige dresstypen av alle, og snittet var jo helt ordinært også. Gå i en hvilken som helst velutrustet dressforretning, så får du en så og si helt lik dress. Lenke til kommentar
GoldenBoys Skrevet 9. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Du skal skreddersy en enkeltspent tokneppet grå dress? Det er kanskje den mest vanlige dresstypen av alle, og snittet var jo helt ordinært også. Gå i en hvilken som helst velutrustet dressforretning, så får du en så og si helt lik dress. Ok, alltid når jeg er i en dressbutikk så har de kun dresser med svære skuldre. Har aldri sett slike dresser i en dressbutikk før, hver gang jeg har spurt sier de bare "neeei, slike har jeg aldri hørt om" Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Dra på en ordentlig butikk, ikke dressmann. Ferner jacobsen for å nevne en. Lenke til kommentar
GoldenBoys Skrevet 9. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Dra på en ordentlig butikk, ikke dressmann.Ferner jacobsen for å nevne en. Det er kanskje bedre ja Takker for tipset Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 De har generelt lite peiling på dressmann og lignende butikker.. Hvis du sier hvor du bor kan jeg sikkert komme med noen fler anbefalinger Lenke til kommentar
GoldenBoys Skrevet 9. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 De har generelt lite peiling på dressmann og lignende butikker.. Hvis du sier hvor du bor kan jeg sikkert komme med noen fler anbefalinger Bor i Molde Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Da er nok ikke jeg til mye hjelp dessverre. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 9. november 2009 Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Du kan gå på Capone http://www.caponemolde.com/3.html De fører blant annet Hugo Boss og Tiger. Hvis du ikke finner det du er ute etter der kan de sikkert peke deg i riktig retning Endret 9. november 2009 av thrice Lenke til kommentar
GoldenBoys Skrevet 9. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. november 2009 Du kan gå på Capone http://www.caponemolde.com/3.html De fører blant annet Hugo Boss og Tiger. Hvis du ikke finner det du er ute etter der kan de sikkert peke deg i riktig retning Thnx Lenke til kommentar
thrice Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Glemte å legge til en ting. Hvis du finner en dress fra noen av merkene de fører, kan du høre om de kan bestille den til deg. I denne prisklassen er det å forvente. Lenke til kommentar
GoldenBoys Skrevet 10. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Glemte å legge til en ting. Hvis du finner en dress fra noen av merkene de fører, kan du høre om de kan bestille den til deg. I denne prisklassen er det å forvente. Nice, skal sjekke ut den butikken ja Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 10. november 2009 Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Kjøpte selv dress fra Boss her om dagen faktisk. Jeg likte min hvert fall, kanskje jeg legger ut bilde etter hvert. Lenke til kommentar
GoldenBoys Skrevet 10. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. november 2009 Kjøpte selv dress fra Boss her om dagen faktisk. Jeg likte min hvert fall, kanskje jeg legger ut bilde etter hvert. Var det slim design på den, midt imellom eller vanlig? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 12. november 2009 Rapporter Del Skrevet 12. november 2009 Var vel mer vanlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå