Jo Are Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Hei Har en del gamle bamser liggende, sesam stasjon bamser, smurfer, dyr, og mye annet. Er alt dette verdt noe i dag og eventuelt hva? De fleste bamsene stammer fra 90- tallet. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Spørs om du kan melke noe penger ut av de, men jeg er overbevisst om at de kan ha enorm verdi i veldedig sammenheng. Jeg vet at kirken der jeg konfirmerte meg pleide å kjøpe en gammel buss og fylle den med klær, leker, osv, også kjøre den ned til Litauen hver jul og overrekke bussen som en pakke! Her var det masse bamser med! Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Spørs om du kan melke noe penger ut av de, men jeg er overbevisst om at de kan ha enorm verdi i veldedig sammenheng. Jeg vet at kirken der jeg konfirmerte meg pleide å kjøpe en gammel buss og fylle den med klær, leker, osv, også kjøre den ned til Litauen hver jul og overrekke bussen som en pakke! Her var det masse bamser med! Tenkt først og fremst på penger, men dette var ikke så dumt det heller. Nå står de bare å støver ned i kjellern. Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Det er jo smaksak! Det beste ville kanskje vært å få pæng for de, ja. Kanskje du har et barn i anmarsj i familien din, slik at du snart blir onkel, fetter, far eller whatever! Da er det jo perfekt å lasse alle kosedyra over på barnet og bli slektas store helt! Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 (endret) Tek vare på dei sjølv, ting fra barndommen blir ofte noko ein får tilknytting til seinare. Men om du ikkje vil ha dei, er det sikkert nokon nostalgiske samlarar som gjerne gjer pengar for dei. Endret 9. november 2009 av Crash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå