mFaFa Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Skulle sjekke mailen min som vanlig.. på nameplanet.com. Logger inn og får en vanvittig frekk og irriterende side opp! ARGH. Er DU en av de som har e-mail der, prøv å logg deg inn Det kommer opp en side med haugevis av ads! Jeg blir helt gærn. Når jeg først startet å bruke Nameplanet var det en skikkelig -bra- tjeneste. Så begynte de å mekke popups. Det var irriterende, men jeg kunne leve med det. Men nå virker det som ting går helt over styr! Så jeg bare sier, har du e-mail konto der, prøv å logg deg inn, og skriv din mening her! "These changes have already gone into effect. We have started charging for new account sign-ups. Current NamePlanet members like you will have an additional 30 days to choose your new service before these changes take effect." (!!!) Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Min mail på nameplanet fungerer helt som normalt... :smile: Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 det er forsatt gratis hvis du har konto fra før. du kan fornye den til den "gratis versionen" Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Rimelig kjipt at de nå skal ta betalt for muligheten for å videresende mail. Gratis versjonen nå inneholder ikke den muligheten fra og med 1. februar tror jeg det var. Mister ihvertfall meg som kunde... Lenke til kommentar
unwill Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Er det sant!!! ? De har ikke gitt noe info til meg at jeg kommer til å miste den muligheten. Jeg som har alt videresendt til 1 mailadresse. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 To av mine tre mails på NamePlanet har jeg måtte ha gjort greier med... Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Fra nameplanet.com angående videresending av e-mail: About Email Forwarding: **This feature is available to those who have signed up for the Premium Email Package or the Ultimate Web Hosting Package Og dette skal de nå ta betalt for, husker ikke helt fra hvilken dato. Kjipt... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Finnes det noen andre sider som kan ha [email protected]? Hvis det finnes kan jeg da overføre min nameplanet adresse til det andre? Lenke til kommentar
house Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 hvorfor bruker dere sånn mail ? lettere å da kjøpe seg ett domene, kan jo ha uenderlig med alias'er da... navn og for densaks skyld.. en kompis av meg har 4domener, hvor han kan ha uenderlige med E-mail's (ikke alias) men [email protected] lixom... Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Ja, det hele er helt tåpelig... de senker maillagringsplassen fra 5 til 2 MB og. Hvem i svarte betaler for å _kun_ få seg en mailkonto? Det finnes jo haugevis med gratisvarianter. Nameplanet går rett i dass! Garantert. Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Nei takk seg til epostforalle fra online.no =) Lenke til kommentar
Waddog Skrevet 3. august 2020 Del Skrevet 3. august 2020 Hei, noen som vet hvordan man får tak i gamle eposter fra www.nameplanet.com ? Hadde en epostkonto der på 2000 tallet før jeg gikk over til mac/ipad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå